Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@23:00:40 GMT

طرز تهیه اسپاگتی کدو با فر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۳۶۴۴

طرز تهیه اسپاگتی کدو با فر

شاید از خود بپرسید که چطور کدوی به ظاهر بی‌طعم می‌تواند به آماده کردن یک اسپاگتی طعم‌دار و خوشمزه کمک کند.

برای آماده کردن یک اسپاگتی گیاهی متفاوت، شما به راه‌های ساده‌ای برای طعم‌دار کردن کدو نیاز دارید. کافی است چند چاشنی خوشمزه را در زمان پخت کدو‌ها آماده کنید و در آخر با ترکیب کردن همه این مواد ساده و در دسترس، یک غذای فوق‌العاده بسازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای تهیه اسپاگتی کدو

کدو سبز دو عدد
روغن زیتون دو قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به مقدار لازم
اسپاگتی ۷۰۰ گرمی نصف بسته
سیر یک حبه درشت
گوجه فرنگی خشک (خرد شده) دو قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان ۵۰ گرم
آبلیمو یک قاشق مرباخوری
زیتون حلقه شده (اختیاری) پنج عدد
نعنا یا شوید خشک یک قاشق غذاخوری

تبدیل کدو به اسپاگتی

کدو‌ها را مویی خرد کنید و رویشان با برس ترکیبی از روغن زیتون و سیر رنده شده را بمالید. روی ظرف فویل سوراخدار بکشید و آن‌ها را برای نیم ساعت در فر قرار دهید. می‌توانید یکی دو قاشق غذاخوری آب هم در ظرف بریزید تا بخاری که به وجود می‌آید باعث می‌شود کدو‌ها خشک نشوند و در عوض کمی ترد شوند.

در فاصله آماده شدن کدوها، گوجه خشک‌ها را با گوشت کوب کمی خرد کنید و رویشان یک تا دو قاشق روغن زیتون و مقداری نمک و آبلیمو بریزید.

در همین فاصله رشته‌های اسپاگتی را با کمی نمک بجوشانید و قبل از آنکه کاملا نرم شوند آبکش کنید. برای تهیه اسپاگتی نیازی به ریختن روغن در آب نیست. بعد از آبکش کردن روی رشته‌ها آب سرد بگیرید و آن‌ها را در ظرف قابل قرار دادن در فر بریزید.

رشته‌های کدو را با رشته‌های اسپاگتی مخلوط کنید. سبزی خشک‌هایی که کنار گذاشته‌اید را هم کفمال کرده و روی کدو‌ها بریزید و گوجه‌های خشکی که کنار گذاشته بودید را هم همراه با مایه‌شان روی اسپاگتی‌ها و کدو‌ها بریزید. در صورت تمایل می‌توانید تکه‌های زیتون حلقه شده را هم روی این اسپاگتی بریزید و از ترکیب شدن همه این طعم‌ها لذت ببرید.

ظرف اسپاگتی را برای نیم ساعت در فر بگذارید و سپس با سس دلخواهتان سرو کنید. می‌توانید در آخر کمی پنیر پارمسان هم روی این اسپاگتی خوشمزه بریزید.


منبع: کتاب کاله

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسپاگتی اسپاگتی طرز تهیه اسپاگتی آشپزی سبک زندگی پارسی خبر رشته ها دو قاشق کدو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان

سیدمسعود حسینی گفت: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: بسته‌های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان