Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:28:17 GMT

پیروزی ارزشمند آبی‌های لندن در خانه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۴۲۵۵

چلسی با برتری ۴ بر یک مقابل شفیلدیونایتد ۳ امتیاز ارزشمند خانگی را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها چلسی در خانه به دیدار شفیلدیونایتد رفت.

در ابتدای بازی چلسی روی یک غافلگیری دروازه خود را باز شده دید ولی در ادامه تامی آبراهام ستاره جوان چلسی توانست بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرانک لمپارد در ادامه بازی هجومی خود را ادامه دادند و این بار بنیامین چیلول گل دوم را نیز به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری آبی های لندن به پایان برسد.

چلسی در دقیقه ۷۷ به گل سوم نیز رسید. تیاگو سیلوا پیش تاخته توانست گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند و در نهایت تیمو ورنر گل نهایی چلسی را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز ارزشمند خانگی این دیدار به حساب لمپارد و تیمش واریز شود.

در ادامه دیدارهای هفته هشتم یکشنبه منچسترسیتی در خانه به دیدار لیورپول مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم

آرسنال و چلسی در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب و دیدنی با برتری 5-0 توپچی‌ها به پایان رسید. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!