Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:19:28 GMT

بازتاب پیروزی بایدن در رسانه‌های چین و ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۴۳۴۳

بازتاب پیروزی بایدن در رسانه‌های چین و ژاپن

ایرنا: به دنبال اعلام پیروزی "جو بایدن" در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی شبکه‌ها و رسانه‌های آمریکایی، رسانه‌های چین و ژاپن نیز به صورت فوری این رویداد مهم را منعکس کردند.

در چین علاوه بر خبرگزاری شینهوا و تلویزیون انگلیسی زبان چین، روزنامه‌های چاینا دیلی، مردم و گلوبال تایمز نیز با ارسال پیامک و در قالب خبر فوری، پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را منعکس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ژاپن نیز تلویزیون "ان. اچ. کی" و همچنین خبرگزاری رسمی کیودو، با استناد به اخبار رسانه‌های آمریکایی، بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کردند.
جو بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن رنگین پوست، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.
شبکه خبری سی ان ان، فاکس نیوز و خبرگزاری آسوشیتدپرس که اخبار انتخابات آمریکا را لحظه به لحظه دنبال می‌کنند، لحظاتی پیش اعلام کردند بایدن پیروز این دوره از انتخابات شد.
شبکه فاکس نیوز هم لحظاتی پیش تعداد آرای الکترال بایدن را ۲۹۰ رای تا این لحظه اعلام کرد هر نامزدی که موفق به کسب دست کم ۲۷۰ رای شود، پیروز انتخابات خواهد بود.
این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس‌گیر ابتدا با هم‌حزبی‌های خود به رقابت برخاست و سرانجام در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رسانه های چین و ژاپن بایدن انتخابات ریاست جمهوری جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات