Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

عیلرضا عشقی ،استفاده از ظرفیت جوانان متخصص کشور یکی از نقاط قوت شرکت صنعتی نیرو محرکه به عنوان گیربکس ساز گروه صنعتی ایران خودرو است که سبب شده تا انگیزه مضاعفی برای تولید کنندگان داخلی کشور ایجاد شود و همین موضوع صرفه جویی ارزی قابل توجهی را به دنبال دارد . .

عشقی تصریح کرد : همین انگیزه سسب سرمایه گذاری برای توسعه خطوط تولید درشرکت متالوژی پودر مشهد شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت دانش فنی متالوژی پودر را در اختیاردارد و جزو معدود شرکت هایی است که توان تولید تمام قطعات فلزی ممکن به روش متالوژی پودر را دارد ، به طوری که 95 درصد از تولید ات این شرکت درقطعات خودرو به کارمی رود . 

وی با بیان این که آمادگی کاملی برای تامین و تولید توپی های مورد نیاز گیربکس شش سرعته نیرو محرکه وجود دارد ، آزمایشگاه های کنترل کیفیت شرکت متا لوژی پودر مشهد را به عنوان آزمایشگاه مرجع سازمان ملی استاندارد ایران دانست ، گفت : این قطعه براساس استاندارد های روز مورد درخواست و نیاز ایران خودرو تولید می شود . 

عشقی تاکید کرد : اقدامات صورت گرفته شرکت متالوژری پودرمشهد در سه سال گذشته به ویژه درتولید قطعات موتور های TU5  ، TU3 و EF7  نشان از کاهش وابستگی و استفاده از توان داخلی است . این شرکت با وجود تمام محدودیت ها ، بحران ها و تحریم های موجود ، آمادگی طراحی وتولید قطعاتی که با متالوژی پودری تولید می شود را داراست . 

عشقی به مشکلات موجود درحوزه قطعه سازی اشاره کرد و گفت : شرایط کنونی و کمبود نقدینگی می تواند بر اشتغال زایی ، تولید و خود کفایی تاثیر بگذارد و لازم است ، دولت حمایت های جدید از شرکت های دانش بنیان داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ايران خودرو گيربكس نيرو محركه متالوژی پودر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری