Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مصوبات را نمی‌نویسیم که مدیران برای عدم اجرای آن خود تصمیم بگیرند، افزود: مدیران وظیفه دارند مصوبات را انجام دهند و اگر برای اجرای آن مشکلی وجود دارد، بیان کنند.

شجاعی با اشاره به طرح ساماندهی خوابگاه شبانه روزی در منطقه عشایری دانش آموزی مراوه تپه، گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما حل مشکلات مدارس عشایری باید جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

باسوادی مردان راز و جرگلان بیشتر از میانگین استانی

ایجاد موج اجتماعی برای اجرای طرح آجر به آجر از تاکیدات استاندار خراسان شمالی در این نشست بود که شجاعی میزان مشارکت انجام شده در استان در این طرح را ۵٨٠٠ نفر اعلام کرد افزود: با اجرای طرح آجر به آجر فرهنگ مدرسه سازی توسعه می‌یابد و در این راستا باید از تریبون‌های مختلف بهره‌مند شد.

محمدعلی شجاعی در بخش دیگر سخنان خود بر کاهش فاصله بیسوادی استان به ویژه در قشر روستاییان و زنان روستایی با متوسط کشوری تاکید کرد و گفت: افزایش سواد از کار‌های ماندگار و لازم استان خواهد بود که آثار مثبت آن متوجه همه اقشار جامعه می‌شود و بنابراین همه باید پای کار باشند و طرح قشربندی شود.

وی با تعیین مهلت ۱۰ روزه به فرمانداران و شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها مبنی بر افزایش جذب و ثبت نام تعداد بیسوادان در طرح افزایش سواد آموزی استان گفت: بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش دومین استان در جذب سوادآموزان در این طرح هستیم.

حمایت از دانش آموزان کنکوری بد سرپرست و بی سرپرست طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای فی مابین آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی مربوط از دیگر مباحث مهم این نشست بود که شجاعی در این خصوص افزود: امسال بسیاری از دانش‌آموزان این اقشار ضعیف توانستند با کسب رتبه‌های برتر برای استان افتخار آفرینی کنند.

تهیه طرحی جامع برای ورزش و تغذیه مناسب با هدف کنترل وزن و چاقی دانش آموزان، همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه فضای کالبدی دانشگاه فرهنگیان استان، جذب اعتبارات مربوط به تفاهم نامه استان با سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر رعایت عدالت جغرافیایی و شتاب در افزایش مهارت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی آموزش و پرورش خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، لطفی افزود: آرتمیا موجودآبزی، که یکی از محصولات پرفروش در بازارهای جهانی است، در 200 هکتار از زمین های شورآذربایجان غربی پرورش می یابد.

او اضافه کرد: این محصول به مبلغ  100 تا200 دلار فروش می رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی پروری در مقیاس های بزرگ ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می کنند.

آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری را درتولید آرتمیا دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند