Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:20:47 GMT

شکستگی لوله آب علت ترافیک بزرگراه خرازی اصفهان است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۶۰۳۷

شکستگی لوله آب علت ترافیک بزرگراه خرازی اصفهان است

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چرایی وجود ترافیک سنگین در بزرگراه شهید خرازی اصفهان اظهار داشت: علت این امر شکستگی لوله آب مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی در ساعت هفت بامداد امروز بوده است.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور با حضور به موقع در محل این حادثه ترافیک حاصل از وقوع این اتفاق را ساماندهی کردند، افزود: خودروها برای عبور به کنارگذر این اتوبان هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه پلیس راهور همچنان برای کنترل ترافیک و بازگشایی معبر در محل حادثه حضور دارد، ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی، آب و فاضلاب و دیگر نیروهای امدادی برای حل این مشکل و برطرف کردن شکستگی لوله آب مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در این حادثه یک خودروی دنا نیز دچار حادثه ترافیکی شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

کد خبر 5066043

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک پلیس راهور بزرگراه محمد رضا محمدی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد مجلس شورای اسلامی قزوین هفته وحدت ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها