Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حمیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: براساس مصوبه شب گذشته شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار گلستان برگزار شد، از شب گذشته در منطقه حضور دارم و براساس گزارش و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هم اکنون بارش باران در شهر گرگان و منطقه توسکستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌ها بارش باران تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و انتظار داریم اولا سرعت گسترش آتش‌سوزی در این منطقه گرفته شود و انشاالله در مرحله بعد موجب مهار کامل حریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان گفت: هم اکنون عوامل امدادی در منطقه حضور دارند و منتظر وضعیت شرایط آب و هوایی در هستیم.

گفتنی است جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان با حضور حق شناس استاندار گلستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان امشب با موضوع بررسی اخرین روند امدادرسانی آتش سوزی ارتفاعات جنگلی توسکستان برگزار شد.

استاندار گلستان در این جلسه با تاکید بر اینکه ستقرار مدیران استان در توسکستان روند اطفا حریق را تسریع می‌بخشد، گفت: استقرار مدیران استان شامل فرماندار گرگان، مدیر کل حفاظت محیط زیست، مدیرکل منابع طبیعی و مدیرکل هلال احمر در منطقه توسکستان روند اطفا حریق را تسریع می کند.
هادی حق‌شناس اظهار کرد: در چهار نقطه اصلی آتش سوزی در منطقه توسکستان اتفاق افتاده که مقرر شد کوهنوردان و نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای بسیج، نیروهای محیط زیست و منابع طبیعی در چهار قسمت استقرار پیدا کنند و البته نیروهای هلال احمر نیز پشتیبانی لازم را از تمام نیروها داشته باشند.
وی تصریح کرد: قریب به ۵۰۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، مدیریت بحران، کوهنوردان، سپاه، بسیج، هلال احمر و نیروهای مردمی قریب به یک هفته گذشته در جریان اطفاء حریق همکاری داشتند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست آتش سوزی بارش گرگان منطقه توسکستان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد