Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همین دلیل عموم مردم و بسیاری از افراد، تمایل دارند که این امور را به یک شرکت باربری و اتوبار معتبر بسپارند تا با پرداخت به صرفه ترین هزینه ها، نه تنها آسیبی به اموال و اثاثیه آنها وارد نشود، بلکه در اسرع وقت نیز بار در مقصد تحویل داده شود.

سریع بار به عنوان بهترین و یکی از قدیمی ترین اتوبار و باربری تهران دارای مجوز رسمی فعالیت از اتحادیه حمل و نقل زمینی می باشد و در تمام مناطق تهران خدمات مربوط به اسباب کشی، حمل بار و بسته بندی اثاثیه را با بهره گیری از نیروی کار ماهر و تجهیزات مدرن باربری ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز برای یک باربری در تهران بسیار مهم است ، برای مثال بعضا مشاهده می شود که برای حمل اثاثیه ابتدا یک قیمت مشخص می شود، اما زمانی که اتوبار به محل می رسد برای هر مورد کوچکی طلب هزینه اضافی می کند، در صورتیکه اگر با شرکتی مثل سریع بار که مجوز رسمی دارد همکاری کنید، نه تنها هزینه اضافی نمی پردازید بلکه تخفیف نیز دریافت می کنید.

سریع بار جز بهترین باربری های اینترنتی است که بصورت ۲۴ ساعته و در تمام طول هفته امکان ثبت درخواست را برای مشتریان خود در تهران و شهرستان ها از طریق وب سایت saribartehran.com فراهم نموده است. همچنین برای کاربرانی که از طریق سایت اینترنتی این شرکت سفارش خود را ثبت نمایند، ۲۰درصد تخفیف بر روی کلیه خدمات و پایین از نرخ مصوب اتحادیه در نظر گرفته می شود.

خدمات باربری تهران

امروزه توقع مردم به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران از اتوبار ها افزایش یافته و به همین دلیل بهترین باربری های تهران نه فقط در جابجایی اثاثیه با خودرو، بلکه در زمینه های دیگری مثل ساخت کارتن بسته بندی ، خدمات بسته بندی اثاثیه منزل، ارسال بار به شهرستان نیز فعالیت دارند. همچین با اینترنتی شدن اکثر فرآیندها، صنایع و خدمات، باربری تهران نیز از فرم سنتی خارج شده و نحوه ارتباط مشتریان با اتوبار نیز تغییر کرده است.

شرکت های پیشرو در این صنعت همواره تلاش می کنند که با بروزرسانی تجهیزات و خودروهای خود رضایت مشتریان را تامین کنند. علاوه بر این استخدام نیروی انسانی و کارگر ماهر که آموزش های لازم جهت انجام متعهدانه وظایف، احترام به مشتری و رفتار مناسب را گذرانده باشد نیز اهمیت دارد.

یک اتوبار معتبر حتما باید دارای مجوز رسمی فعالیت و زیرنظر مراجع رسمی و قانونی باشد. از ناوگان خودرویی مجهزی و شامل انواع خودروها (وانت، نیسان، کامیون و کامیونت ) بهره مند بوده و رانندگان خبره و مجربی را در اختیار داشته باشد. تمامی این موارد در کنار هم، منجر به از بین رفتن احتمال آسیب و خسارت دیدن اثاثیه می شود ، سرعت جابجایی را افزایش می دهد و امنیت اثاثیه و احتمال حوادث غیرمترقبه را کاهش می دهد.

اصلی ترین خدماتی که بهترین باربری تهران ارائه می دهد را توضیح می دهیم تا با جزئیات هرکدام و تعهدات اتوبار آشنایی کاملی داشته باشید.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل

اولین گام برای جابجایی بار و اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل است. این امر به ویژه برای ظروف و اثاثیه شکستنی حیاتی است. بسته بندی موجب می شود تا احتمال آسیب دیدگی اثاثیه به کمترین حد ممکن برسد و همچنین با دسته بندی منظم اسباب و وسائل، جابجایی آنها نیز راحت تر و تسریع خواهد شد. سریع بار با تولید کارتن های ۵ لایه و با استفاده از فوم ، نوار چسب و ابزار بسته بندی به بهترین نحو بسته بندی بار را پیش از باربری در تهران انجام می دهد.

با این کار، وسائل موردنظر بسیار راحت در میان طبقات جابجا می شوند، نظافت اثاثیه حفظ می شود و در زمان بارگیری در خودرو هیچگونه ضربه ای به آنها وارد نمی شود. اگرچه کارتن های محکمی که توسط پرسنل ما برای بسته بندی استفاده می شود مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و حتی در صورت سقوط یا برخورد جعبه و کارتن های بسته بندی به یکدیگر نیز جای نگرانی برای مشتریان نخواهد بود.

صدور بیمه نامه باربری

یکی دیگر از خدماتی که البته توسط شرکت های دارای مجوز انجام می شود و موجب آسودگی بیشتر شما خواهد بود، صدور بیمه نامه است. بهترین باربری تهران با صدور بیمه نامه رسمی با همکاری معتبرترین شرکت های بیمه ایران، به شما تضمین می دهد که در صورت هرگونه خسارت، مفقود یا از بین رفتن هرکدام از اثاثیه تمام ارزش مالی تامین می گردد. بیمه کردن بار اگرچه برای مسافت های طولانی، باربری های بیرون شهری و حمل بار بین المللی بیشتر مورد توجه است، اما برای مثال اگر شما بخواهید از یکی از مناطق غربی به شرق تهران بروید باید مسافت طولانی طی شود، همچنین جابجایی اثاثیه در ساختمان هایی با تعداد طبقات بالا امکان هرگونه اتفاقی را به وجود می آورد، با صدور بیمه نامه و پرداخت هزینه ناچیز ، اصلا نگران نخواهید بود.

اعزام کارگر و پرسنل ماهر

بخشی دیگر از فعالیت های اتوبار باید به آموزش نیروی کار ماهر و کارگران حرفه ای مربوط شود. زیرا نیروی کار انسانی بخش عمده ای از خدمات باربری را تشکیل می دهد و اگر از افراد بی تجربه و بدون تخصص استفاده شود، هم احتمال خسارت به وسائل افزایش می یابد و هم نارضایتی شدید مشتریان را به همراه خواهد داشت. باتوجه به تعداد و حجم اثاثیه هر تعداد کارگر و راننده مدنظر شما باشد به محل اعزام خواهند شد تا در کمترین زمان ممکن شما را یاری کنند.

حمل بار از تهران به شهرستان

مسافت یک عامل تعیین کننده و تاثیرگذار در باربری است و هرچه بیشتر باشد باید از نیرو و تجهیزات بهتر استفاده شود. به همین دلیل شرکت سریع بار، برای حمل بار از تهران به شهرستان از جدیدترین و مجهزترین خودرو و اتوبار های خود استفاده می کند. همچنین برای سرویس های بیرون شهری از رانندگان و پرسنلی که سابقه طولانی و موفقی در باربری دارند را به کار می گیریم. برای خدمات بین شهری نیز مطابق با تعرفه و نرخ مصوب اتحادیه، هزینه ها دریافت می شود. همچنین طی قرارداد رسمی تمامی تعهدات شرکت درج خواهد شد تا در صورت هرگونه تخلف یا کوتاهی در اجرای تعهدات، به راحتی بتوانید خسارات وارده را جبران نمایید.

انواع اتوبار و خودروهای باربری در تهران

به چه خودرویی برای حمل بار نیاز دارید؟ وانت بار ؟ نیسان وانت ؟ کامیون یا کامیونت؟ هرگونه اتوبار و خودرویی که مناسب تعداد اثاثیه یا حجم بار شما باشد را در اختیارتان قرار می دهیم. برای جابجایی اثاثیه کامل منزل  معمولا به کامیون های بزرگ و مجهز نیاز دارید و برای جابجایی چند وسیله شاید با یک وانت یا نیسان وانت نیز بتوان این کار را انجام داد. اما انچه مهم است این است که این فرآیند با کمترین و بهترین هزینه برای شما انجام شود. شما می توانید در تمام مناطق شرق، باربری غرب تهران، شمال، جنوب و مرکز تهران با مراجعه به وب سایت saribartehran.com از بهترین خدمات بهره مند شوید.

کد خبر 563436

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بسته بندی اثاثیه صدور بیمه نامه بهترین باربری باربری تهران مجوز رسمی سریع بار حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند