Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:07:18 GMT

نخست وزیر به اردوی تیم ملی عراق رفت(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۸۶۹۱

نخست وزیر کشور عراق برای روحیه دادن به تیم ملی کشورش در اردوی تیم ملی فوتبال عراق حضور پیدا کرد.

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی فوتبال عراق یکی از جدی ترین رقیبان تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین اردوی آماده سازی اش را در ورزشگاه بین المللی الشعب آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


محمد الکاظمی نخست وزیرکشور عراق روز گذشته برای روحیه دادن به بازیکنان تیم ملی کشورش در اردوی این تیم حضور پیدا کرده و با اعضای آن دیدار کرد. 


تیم ملی عراق در حال حاضر با 11 امتیاز در صدر جدول گروه C  مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا و بالاتر از تیم های بحرین و ایران قرار گرفته و امید زیادی به صعود به مرحله بعدی رقابت ها دارد. از همین رو مسئولین این کشور سعی دارند با حفظ و بالابردن روحیه تیم بتوانند بعد از 35 سال بار دیگر به رقابت های جام جهانی راه پیدا کنند. عراق هرچند در سال های اخیر در رده ملی در المپیک و حتی در قاره آسیا افتخارات خوبی به دست آورده اما از جام جهانی 1986 که اولین حضورش را در این رقابت ها تجربه کرد نتوانسته به جام جهانی برود. با این وجود تیمی که سرکو کاتانچ سرمربی اسلوانیایی عراق اکنون در اختیار دارد هرچند به اندازه تیمی که در سال 2007 به مقام قهرمانی در جام ملت ها رسید پرستاره نیست اما تیمی منسجم و جسور است که فعلا توانسته در یکی از سخت ترین گروه های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا با غلبه بر رقیب بزرگی چون ایران در صدر جدول تکیه بزند.

 

 

 

تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است

 علی فکری امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم