Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان گفت: علاوه بر استفاده از امکانات موجود در استان برای تکمیل سایت امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان، جذب اعتبارات ملی برای تکمیل این سایت ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم افتتاح سایت امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان لرستان که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور انجام گرفت اظهار داشت: بسیار خرسندیم که  امروز شاهد افتتاح یکی از اقدامات  مورد نیاز و لازم در استان لرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سایت امداد هوایی به دلیل موقعیت استان لرستان به عنوان استان حادثه خیز و قرار گرفتن در میان چند استان حادثه خیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار لرستان عنوان کرد: با تکمیل فازهای دیگر سایت امداد هوایی  لرستان می‌تواند مرکزی برای اقدامات فوری و واکنش‌های سریع در رویارویی با حوادث احتمالی در استان‌های همجوار و همچنین استان لرستان باشد.

سایت امداد هوایی هلال احمر لرستان افتتاح شدداروخانه هلال احمر در استان لرستان راه‌اندازی می‌شودرئیس هلال احمر برای استقرار یک فروند بالگرد در لرستان قول مساعد داد

وی بیان کرد: با توجه به اینکه از امروز یک فروند بالگرد اختصاصی  در استان مستقرمی‌شود ولی ظرفیت استان بیشتر از این است که امیدواریم با تکمیل سایت امداد هوایی بالگردهای بیشتری در استان مستقر شوند و تبدیل به مرکزی برای  کمک به استان‌های همجوار شود.

خادمی گفت: در استان  تلاش می‌کنیم از امکانات موجود در استان برای تکمیل سایت امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان استفاده کنیم و انتظار داریم  اعتبارات ملی نیز برای تکمیل این سایت نیز اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان لرستان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان حمید قویدل افزود: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره چین و آق سو، نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب ۲ تیم اسکان و تغذیه متشکل از ۵ نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل افزود: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، ۴ کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوییت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه سرخ و سپید پوشان هلال احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش از هموطنان گرامی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه