Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:23:43 GMT

ساماندهی مشاغل ناسازگار در راستای حفظ باغات کن است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۴۸۳۶

ساماندهی مشاغل ناسازگار در راستای حفظ باغات کن است

به گزارش ایرنا، محمود کلهری روز یکشنبه در جلسه ساماندهی و تعیین تکلیف مشاغل ناسازگار محله کن گفت: انتظارات و نیازهایی در زمینه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات کن وجود دارد که  باید این انتظارت و نیازها اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: ساماندهی مشاغل ناسازگار کن فرایندی زمانبر است و باید با برنامه ریزی و هدفمندی این گونه مشاغل را انتقال دهیم، در مطالعات این طرح باید ایده‌آل‌ها و در اجرا و عمل باید واقعیت‌ها و شرایط موجود را لحاظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: در انتقال مشاغل مزاحم تردیدی وجود ندارد اما بررسی و مطالعه برای اینکه چگونه، به چه شکل و میزان و مقیاسی عملیات آغاز شود نیز بسیار اهمیت دارد، چون ما بنا نداریم طرحی را اجرا کنیم که شکست بخورد.

وی با بیان اینکه در ساماندهی مشاغل ناسازگار محله کن همراهی و مشارکت مردم و نخبگان شورایاری باید جلب شود گفت: کار انتقال مشاغل مزاحم در مقاطع مختلف و با ترتیب اولویت بندی بیشترین میزان ناسازگاری و آلودگی صوتی و محیطی اجرا شود و  ایده‌آل آن است که تمام مشاغل ناسازگار جمع‌آوری شود اما نباید نگاه صفر و صدی داشته باشیم.

به گفته کلهری، ساماندهی مشاغل ناسازگار کن هماهنگی، برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تقسیم کار را می‌طلبد و ما از خود رفع مسئولیت نکرده و از زیر بار آن شانه خالی نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: به هر میزان که نیاز است در این باره رایزنی و گفتگو می‌کنیم و انتظار داریم شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم هم در این راه به ما کمک کند و قطعا باید برای اجرای این طرح به گونه‌ای عمل‌کنیم که مردم، نخبگان و شورایاران هم با ما همراهی داشته باشند.

در این جلسه همچنین سید علی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برای ساماندهی مشاغل ناسازگار و حفظ باغات کن، تاکید کرد و گفت: در این راه عزم جدی وجود دارد و برای تحقق این مهم همراه شهرداری منطقه ۵ هستیم.

منطقه ۵ از بزرگترین مناطق شهر تهران بوده و به عنوان منطقه ای متراکم شناخته می شود از این روی طی این رزمایش تمامی معابر این منطقه با به کارگیری استعداد آتش نشانی، منطقه ۵ و سپاه و بسیج ضدعفونی می شود.

 به گفته وی، این رزمایش با  بکارگیری ۶ دستگاه مه پاش سنگین، ۲۰ دستگاه خودرو سبک، ۱۴ دستگاه پیک آپ مجهز به واترجت و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت اجرایی شد.

منطقه ۵ تهران در غرب تهران واقع شده و صادقیه، از مهمترین محله آن است.

طبیعت در خیابان مهران منطقه ۱۹ نقش می بندد

شهردار منطقه ۱۹ تهران نیز از نقاشی طرح طبیعت روی دیوارهای حاشیه خیابان مهران خبر داد.

علی توکلی با اعلام این خبر گفت: این نقاشی دیواری با الهام از طبیعت در راستای زیباتر شدن جلوه بصری این خیابان به مساحت ۳۲۰ متر مربع در حال اجرا است.

وی همچنین به فعالیت پاکسازی نوشتاری معابر اصلی محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: این فعالیت به منظور حذف نازیبایی های شهری و  در قالب امحاء و پاکسازی دیوار بدمنظر شهری به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع در بلوار شقایق حدفاصل چهار راه خلازیل تا بزرگراه شهید کاظمی صورت گرفت، ضمن اینکه تمامی مسیر میدان بهلول محمودی با رنگ اکریلیک سفید ضد آب رنگ آمیزی شد.

شهردار منطقه ۱۹، رنگ آمیزی المان شهری خیابان برادران شکری را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و زیباسازی محیط شهری اعلام و بیان کرد: طی این فعالیت کلیه المان ها و مبلمان این معبر پرتردد اعم از پایه تابلوهای ترافیکی، ایستگاه های اتوبوس، پست های برق و کافوهای مخابرات برابر دستورالعمل پالت رنگی رنگ آمیزی شد و همچنین در همین راستا ۵ پرچم پایه بلند واقع در بزرگراه شهید صنیع خانی، داخل بوستان نسترن، بوستان ولایت، بزرگراه شهید کاظمی و محوطه ساختمان شهرداری ناحیه دو تعویض شده است.

منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت  ۸۹ کیلومتر مربع در جنوب شهر تهران واقع شده که با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ ‌ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی است.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجر پزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش  همگانی خودرو از مکان های شاخص در این منطقه است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری تهران اخبار کنکور شهر تهران منطقه ۱۹ منطقه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد

 مجتبی خاشی مدیر جهاد کشاورزی خاش، گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری به اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفته و در سال گذشته چهار هکتار باغ جدید گل محمدی احداث و  سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان به ۱۱ هکتار افزایش یافت.

مجتبی خاشی افزود: پیش بینی شده امسال ۱۱ تن گل محمدی از سطح باغات شهرستان خاش برداشت شود.

وی تصریح کرد گل محمدی پس از فرآوری در منطقه به صورت گلاب و گل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود