Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:54:12 GMT

حمایت از فعالیت‌های گروه جهادی افق مهربانی تبریز

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۶۹۱۸

حمایت از فعالیت‌های گروه جهادی افق مهربانی تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های گروه جهادی افق مهربانی تبریز، گفت: این گروه جهادی می‌تواند با نام و شعار از مدافعان وطن تا مدافعان حرم، قدم‌های موثری در جامعه بردارد.

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی در بازدید از مرکز افق مهربانی، اظهار کرد: از فعالیت‌های گروه جهادی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، نیکوکاری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حمایت کرده و همکاری‌هایی با این گروه جهادی خواهیم داشت.

مسئول مرکز افق مهربانی نیز در این بازدید، اظهار کرد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و صدور فرمان آتش به اختیار در ۲۷ خرداد سال ۹۶، جمعی از دانشجویان و فعالان فرهنگی و اجتماعی تبریز تصمیم به تشکیل یک گروه جهادی تحت عنوان "افق مهربانی" گرفتند و این گروه فعالیت‌های رسمی و تشکیلاتی خود را از اسفند ۹۶ آغاز کرد.

حسن هاتف به فعالیت‌های این گروه جهادی در حوزه نیوکاری، رسانه و فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: در حوزه معاونت نیکوکاری نسبت به محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان اقدام می‌شود که از جمله آن می‌توان به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی، فرهنگی و سازندگی و ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بی بضائت، اهدای لوازم تحریر، اهدای بسته‌های جهیزیه و... اشاره کرد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های این گروه جهادی از سال ۹۸ با تاسیس معاونت رسانه و تقویت جنبه رسانه‌ای، نمود بیشتری در شهر پیدا کرد و به فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای نیز به صورت ویژه پرداخت شد که از جمله آن تاسیس برخی صفحات و کانال‌های مجازی و تولید محتوا بود.

وی با اشاره به این‌که معاونت فرهنگی و اجتماعی افق مهربانی نیز از سال جاری شروع به کار کرده و به حوزه اجتماعی و سبک‌های زندگی ورود کرده است، افزود: تولید بازی فکری ویژه کودکان با محتوای غدیر از عمده فعالیت‌های این معاونت بود و همچنین تولید و توزیع آویز ماشین با تصویر سردار سلیمانی، هشتک #ما_ملت_امام_حسینیم و... از دیگر فعالیت‌های این معاونت بود.

مسئول مرکز افق مهربانی با تاکید بر این‌که معاونت‌های افق مهربانی سعی می‌کند تا فعالیت‌ها را به صورت تخصصی و نوآورانه انجام داده و جذابیت و کیفیت کار را بیشتر مورد توجه قرار دهد، گفت: تمامی برنامه‌های نیکوکارانه و فعالیت‌های این گروه به تبرک نام حضرت امام زمان(عج) و شهدا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دو شهید بزرگوار "شهید طهرانی‌مقدم و شهید حسن شاطری" الگوی گروه جهادی افق مهربانی هستند، ادامه داد: معاونت نیکوکاری این گروه در راستای رفاه و عدالت اجتماعی خانواده‌های محروم و نیازمند تلاش‌های بسیاری کرده و در حوزه آموزشی و تربیتی نیز گام‌هایی برداشته است و تلاش می‌کند این فعالیت‌ها را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این‌که در معاونت رسانه نیز در راستای احیای تفکر آوینی‌ها، فعالیت‌های مختلف فرهنگی، جهادی و رسانه‌ای انجام می‌شود، افزود: در معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز سعی در افزایش فعالیت‌ها در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی داریم.

هاتف در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه افق مهربانی نیز در آینده نه چندان دور با محوریت پرداخت به سبک زندگی خانواده‌های شهدا و رزمندگان، اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش، مرکز جهادی افق مهربانی با همکاری اداره اوقاف ناحیه 2 شهرستان تبریز در پارک مفاخر مستقر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گروه جهادی آذربايجان شرقي شهر تبریز گروه های جهادی اوقاف فرهنگی و اجتماعی گروه جهادی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا