Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورااله تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان بدهی شرکت ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به مشترکان خانگی و ۷۰ میلیارد ریال نیز مربوط به دستگاه ها و سازمان های دولتی سطح استان است.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که استفاده از آب شرب برای بهداشت فردی جزو مهمترین نیازهای مبارزه با کرونا است این شرکت برای تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاها و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه ها نیازمند تعامل و همکاری مشترکان با پرداخت به موقع آب بها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: انتشار این ویروس، فشارهای اقتصادی و کاهش درآمدها را لمس و احساس می کنیم، بنابراین در این ایام سخت برای خدمت رسانی به ویژه در بخش تامین و توزیع آب شرب سالم و پایدار که این روزها مهمترین نیاز مبارزه با ویروس کروناست، شبانه روز تلاش می کنیم.

تیموری یادآور شد: تمامی همکاران ما در بخشهای مختلف اتفاقات، فنی، آزمایشگاها در شهرها ، روستاها و در مناطق صعب العبور بی وقفه حضوری فعال دارند تا آب، این مایه حیات و الفبای پاکیزگی همچنان برقرار باشد.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، شرکتی غیر دولتی است که برای خدمات رسانی به ویژه در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیاز دارد.

مدیرعامل آبفای ایلام ادامه داد: همکاران ما در صورتی می توانند به فعالیتهای خود در بخش تامین و توزیع آب و نیز اجرای طرحهای فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی ادامه دهند که مشترکین نیز در پرداخت به موقع قبض آب همکاری لازم را داشته باشند.

تیموری گفت: از آنجایی که بودجه عمومی اختصاص یافته به این شرکتها، رقم قابل توجهی نیست بنابراین منابع مالی مورد نیاز  برای تامین آب از محل پرداخت قبوض تامین می‌شود که کمبود منابع مالی می تواند باعث اختلال در امر خدمت رسانی و توسعه طرحهای آبرسانی شود.

وی افزود: وصول مطالبات علاوه بر اینکه در تامین نیازهای مالی شرکت تاثیرگذار است در بهبود مصرف آب توسط مشترکین نیز تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: با پرداخت حق آب مصرفی از سوی مشترکان علاوه بر تامین نیازهای مالی شرکت و بهبود مصرف آب از سوی مشترکان در افزایش کیفیت و کمیت خدمات شرکت نیز تاثیر گذار است.

کرونا ۳۰ درصد مصرف آب شرب در ایلام را افزایش داد

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه بیماری کرونا باعث افزایش سرانه مصرف آب تا بیش از حد مجاز شده است، گفت: میانگین افزایش مصرف آب در استان ۳۰ درصد است.

تیموری افزود: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان آب و فاضلاب، میزان مصرف آب در استان در ایام شیوع کرونا در فصل تابستان افزایش چشمگیری یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت آب شرب مردم روستایی و شهری استان مطلوب است به شهروندان توصیه کرد: تا از مصارف غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

تیموری یادآور شد: همه ما باید در مصرف آب شرب صرفه جویی کنیم، نمونه بارز این صرفه جویی، بسته بودن شیر آب در زمان ۲۰ ثانیه شستشوی دست وی از شهروندان خواست تا با مدیریت مصرف، سرانه مصرف آب را کاهش دهند تا تابستان کم مشکلی را به لحاظ تامین آب داشته باشیم.

تیموری تاکید کرد: سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان است تا حوادث شبکه های آب یا فاضلاب را  جهت رسیدگی و رفع مشکل، گزارش نمایند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، جلوگیری از مشکل کم آبی در ایام تابستان در استان و به خصوص در شهر ایلام بود که این مهم بدون مشکل انجام شد.

در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند و بیش از ۵۳ درصد تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند.

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.

برچسب‌ها بدهی دولت استان ایلام آب و فاضلاب وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بدهی دولت استان ایلام آب و فاضلاب وزارت نیرو بدهی دولت استان ایلام آب و فاضلاب وزارت نیرو اخبار کنکور آب و فاضلاب استان ایلام شرکت آب و فاضلاب استان مصرف آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پروژه آبرسانی به بستک نیاز آبی چهار شهر و ۳۷ روستا را تامین خواهد کرد و باعث پایداری وضعیت آب در این شهرستان می‌شود. این پروژه به صورت ۱۰ پیمان و با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان فعال است.

 آخرین وضعیت پروژه‌های آبرسانی شهرستان خمیر، بستک و قشم امروز ۸ اردیبهشت با حضور ذوالفقار مهدی‌زاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور- و عبدالحمید حمزه پور -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان- بررسی شد.

 در این بازدید وضعیت پیشرفت فیزیکی دو پروژه بزرگ و تاثیرگذار آبرسانی شامل خط انتقال آب از آب شیرین‌کن خلیج فارس به بخش‌های کهورستان و رویدر و خط انتقال آب از آب شیرین‌کن چارک به شهرستان بستک و پروژه‌های تکمیل شده با هدف تامین آب شهرهای لافت و درگهان و روستاهای مسیر مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهدی‌زاده با اشاره به پروژه آبرسانی به بستک اظهار کرد: نیاز آبی شهرستان بستک از آب شیرین کن واقع در چارک با اجرای ۴۲ کیلومتر خط انتقال به شهر جناح تامین می‌شود که با اجرای ۲۸ کیلومتر باقیمانده تا شهر بستک آبِ آب شیرین‌کن چارک به شهر بستک خواهد رسید.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، طرح آبرسانی از چارک به جناح و بستک با توجه به مشکلات موجود و کم آبی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: امیدواریم این پروژه به سرعت تکمیل شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مهدی‌زاده در ادامه در بازدید از شهرستان خمیر، اهمیت تسریع در آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر را مورد تاکید قرار داد و افزود: لوله‌های این پروژه خریداری و در مسیر پروژه تخلیه شده است.

وی وضعیت ایستگاهِ در حال احداث کهورستان را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: کیفیت احداث این پروژه بالاست و با تکمیل فاز دوم خط انتقال آب از آب شیرین‌کن خلیج فارس وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

در ادامه این بازدید، عبدالحمید حمزه‌پور -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به تشریح جزئیات خط انتقال آب از چارک به بستک پرداخت و گفت: در اجرای خط انتقال، پنج باب ایستگاه پمپاژ، ۶ باب مخزن با حجم ۱۱ هزار متر مکعب و ۲۲ کیلومتر شبکه برق پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برای تامین نیاز آبی بستک و روستاهای مسیر، یک باب آب شیرین‌کن با ظرفیت ۸۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل آبفا، پیشرفت فیزیکی کل پروژه را ۴۰ درصد عنوان و تصریح کرد: با تکمیل این آب شیرین‌کن، اتفاق بزرگی در زمینه آبرسانی به شهرستان بستک به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک