Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@13:36:01 GMT

ساخت کمد هوشمند با قابلیت‌ خشکشویی+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۰۳۲۸

ساخت کمد هوشمند با قابلیت‌ خشکشویی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

یک شرکت فناور کمد هوشمندی ساخته است که لباس‌ها را به روش خشکشویی تمیز و پاکیزه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  سامسونگ کمد هوشمندی به نام «ایر درسر» ساخته که نیاز به اتوشویی را کاملاً از بین می‌برد. این گجت نوعی دستگاه خشکشویی است که طراحی آن شبیه به کمد لباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسیله طی 25 دقیقه لباس‌ها را تمیز می‌کند و 99 درصد از ذرات گردوغبار را از بین می‌برد.

روی در این کمد هوشمند اطلاعات مربوط به چرخه خشکشویی نمایش داده می‌شود تا کاربر بداند که پاکسازی لباس‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد. این وسیله هوشمند از طریق اپلیکیشن مخصوصی به گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود و اطلاعاتی درباره تاریخچه خشکشویی، نحوه نگهداری از لباس‌ها و... ارائه می‌دهد.

 ایر درسر در چهار مرحله لباس‌ها را پاکسازی می‌کند. مرحله اول «جت ایر» نام دارد که جریان قدرتمندی از هوا منتشر شده تا بو و گردوغبار از قسمت درونی و بیرونی لباس حذف شود. در مرحله دوم از فناوری «جت استریم» استفاده شده که ویروس‌ها، باکتری‌ها، بو و مواد مضر را از بین می‌برد.

 در مرحله سوم به کمک فناوری «هیت پامپ» جریانی از هوای گرم منتشر می‌شود تا لباس‌ها در دمایی پایین و به آرامی خشک شوند. در مرحله چهارم با استفاده از فیلتر خوشبوکننده و چراغ ال‌ای‌دی فرابنفش بوهای ناشی از عرق، سیگار و غذا حذف شده و لباس‌ها به طور کامل خشکشویی می‌شوند.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: گجت خشکشویی کمد هوشمند اتوشویی کمد هوشمند لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل لباس محلی زنان ایل شاهسون هم که تجسمی از اصالت و فرهنگ غنی منطقه آذربایجان است هنوز با گذشت سالها ماهیت و شکل خود را به همت غیور زنان عشایر شاهسون حفظ کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی