Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده در این شهرستان همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حسین زیاری افزود: با توجه به وضعیت شهرستان سمنان از نظر شیوع ویروس کرونا و همچنین ابلاغیه ستاد کرونا و اعلام فرمانداری سمنان، فعالیت کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده شهرستان سمنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیاری با اشاره به اینکه مشاهده شده برخی افراد دچار اشتباه در برداشت از اخبار شده‌اند، افزود: محدودشدن ساعت فعالیت برخی مشاغل و کسب و کارها از تاریخ ۲۰ آبان مقوله‌ای جداست و علت تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده مربوط به وضعیت فوق بحرانی شهرستان از نظر شیوع ویروس کروناست.

زیاری بیان کرد: هرگونه اخبار رسمی مربوط به اجازه یا ممنوعیت فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی فقط از طریق اداره ورزش و جوانان قابل استناد است که در زمان‌های مقتضی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: اگرچه باشگاه‌داران و بهره‌برداران اماکن ورزشی در دوران شیوع ویروس کرونا مشمول ضرر و زیان فراوانی شده‌اند، اما همواره با رعایت قانون، حفظ سلامت شهروندان را اولویت می‌دانند و به نفع سلامت جامعه در رعایت قوانین همکاری دارند.

بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، فعالیت تمام مشاغل در شهرهای سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، به جز گروه‌های شغلی یک، از تاریخ ۲۰ آبان به مدت یک ماه از ساعت ۱۸ ممنوع است.

ویروس کرونا از زمان شیوع تا کنون مرگ ۵۵۰ نفر را در استان سمنان رقم زد.

به گفته ظهر دیروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۵۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه ها و اماکن ورزشی اماکن ورزشی سرپوشیده شهرستان سمنان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد