Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد سرمربی شهرخودرو در تصمیمش مبنی بر خداحافظی از مستطیل سبز تجدید نظر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رحمتی کاپیتان پیشین استقلال در اولین مصاحبه‌اش بعد از انتخاب به عنوان سرمربی خودرو اعلام کرد در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد و در لیگ بیستم هم احتمال بازی کردنش وجود دارد اما رحمتی در لیگ قهرمانان علیرغم اینکه با لباس گلری تمرین کرد، درون دروازه شهرخودرو قرار نگرفت و از روی سکوها تیمش را هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین تصویری است که از ر‌حمتی با لباس دروازه‌بانی منتشر شده است.

اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های شهرخودرو درباره دلیل بازی نکردن رحمتی گفته بود که او به خاطر درد زانویش امکان بازی در لیگ قهرمانان را پیدا نکرده است.

رحمتی از روزی که قرارداد سرمربیگری‌اش با شهرخودرو را امضا کرد، دیگر به عنوان دروازه‌بان با این تیم تمرین نکرد به خصوص آنکه میلاد فراهانی دوباره به مشهد برگشته بود تا درون دروازه شهرخودرو قرار بگیرد.

در اولین بازی شهرخودرو در لیگ بیستم، میلاد فراهانی درون دروازه این تیم قرار گرفت.

با اینکه رحمتی ۲۳ مهرماه در صفحه اینستاگرامش از خداحافظی با دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خبر داده بود اما انگار او بدش نمی‌آید دوباره درون دروازه شهرخودرو قرار بگیرد.

رحمتی در مصاحبه‌ای درباره اینکه آیا دوباره دروازه‌بانی خواهد کرد گفته است:

باید ببینم شرایط در آینده چگونه پیش خواهد رفت. فعلا درگیر مسائل تیم هستم ولی اگر زانویم اجازه بدهد و در این زمینه مصدومیت و مشکلی نداشته باشم، ان شاءالله بازی خواهم کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رحمتی شهرخودرو رحمتی سرمربی شهرخودرو شهرخودرو مهدی رحمتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی درون دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت

یک عملکرد منفی برای گواردیولا که در عین حال کلاس کاری سرمربی اسپانیایی را اثبات می‌کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در سفر به سیتی‌گراند دیدار دشواری را سپری کرد اما در پایان به برتری مهم 2-0 دست یافت. 

طی دوران حضور پپ گواردیولا در دنیای مربیگری، تنها دو تیم توانسته‌اند در دو بازی رفت و برگشت یک فصل، عملکرد بهتری در بحث شوت مقابل تیم سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند. مطابق اعداد و ارقام اوپتا، ناتینگهام فارست یکی از این دو تیم است. فارست با هدایت استیو کوپر و نونو اسپیریتو سانتو با وجود شکست، در هر دو بازی فصل جاری آمار بهتری نسبت به منچسترسیتی ثبت کرد. اولین و آخرین بار رئال مادرید در فصل 10-2009 چنین نمایشی ارائه کرد و البته کهکشانی‌ها نیز هر دو بازی را واگذار کردند و از گلزنی ناکام ماندند. 

منچسترسیتی - ناتینگهام فارست در نیم فصل اول ناتینگهام فارست - منچسترسیتی در نیم فصل دوم 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد