Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:32:30 GMT

منابع آزمون ارشد ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۵۲۹۴

منابع آزمون ارشد ۱۴۰۰ اعلام شد

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای خطاب به متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ اعلام کرد؛ پذیرش دانشجو بر اساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی" مصوب ۱۸ اسفند سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامة اجرایی مربوطه و مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی" و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام (آذرماه سال ۱۳۹۹) توسط این سازمان منتشر می شود، صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه های امتحانی آزمون فوق در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

همه دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۱۶ آذر در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می شود، در آزمون ورودی فوق شرکت کنند.

پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۹ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

همچنین هر متقاضی علاوه بر رشته امتحانی اصلی، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌نام منتشر می شود) میتواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانیی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت‌نام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی سازمان سنجش آموزش کشور مقطع کارشناسی ارشد منابع آزمون رأی الکترال کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد