Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:30:01 GMT

وضعیت روستاهای شهرستان مهران سفید است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۸۳۴۲

وضعیت روستاهای شهرستان مهران سفید است

ایسنا/ایلام فرماندار مهران گفت: روستائیان شهرستان مهران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و به استثنای دو روستا مابقی در وضعیت سفید هستند.

به گزارش ایسنا، «اسد قاسمی» در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به بسته بودن آرامستان مهران و صالح آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر فوت شدگان شهر ایلام در آرامستان صالح آباد تدفین می‌شوند در رابطه با تدفین و برقراری نظم نیاز به حمایت‌های استان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهران از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم روستاهای مهران اعلام رضایتمندی کرد و گفت: از ۱۳ روستای شهرستان،پنج روستا از هشت روستای بخش صالح آباد در وضعیت سفید قرار دارد و در ۲ روستای این بخش سه مبتلا داشتیم که به لطف خدا هر سه نفر آنها بهبود یافته‌اند. و امیدوارم ما مسئولین و شهروندان در حفاظت از جان خود و رعایت پروتکل‌ها همانند روستائیان عمل کنیم.

این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و در آن مقرر گردید شهرداری‌ها و نیروی انتظامی در اعمال محدودیت‌ها در دو آرامستان شهرستان نظارت بیشتر و از تجمع جلوگیری کنند. و شهرداری‌ها متکدیان را جمع آوری کنند. همچنین تمام ادارات و نهادها موظف هستند، در قسمت ورودی ادارات تابلو پیشگیری نصب کنند، و شبکه بهداشت بر ورودی ادارات نظارت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام پروتکل های بهداشتی روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم گفت: به لحاظ طول راه در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، اظهار کرد: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت روستاهایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستاهای بالای بیست خانوار مربوط به روستاهای زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

او تصریح کرد: پروژه مسیرهای نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد. در حال حاضر برای روستاهای زیر بیست خانوار برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستاهای بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه