Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@03:43:13 GMT

واکنش بایدن به خبر آماده شدن واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۰۸۸۳

آفتاب‌‌نیوز :

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز دوشنبه درباره همه‌گیری ویروس کرونا و مقابله با این ویروس صحبت کرد.

وی گفت با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، افزایش تولید تجهیزات حفاظت شخصی ضروری است.

بایدن با اشاره به آزمایش موفقیت آمیز واکسن کرونای فایزر گفت حتی اگر واکسن فایزر به زودی مورد تایید قرار بگیرد، برای ماه‌ها این واکسن در دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هشدار داد تا زمانی که واکسن کرونا به صورت گسترده در دسترس قرار بگیرد ممکن است که آمریکا 200 هزار نفر دیگر را به دلیل ابتلا به کرونا از دست بدهد.

نامزد حزب دموکرات گفت تاکید کرد که وی رهبری جهانی آمریکا برای مبارزه با ویروس کرونا را بازیابی خواهد کرد.

بایدن اضافه کرد: «انتخابات به پایان رسید و زمان آن فرا رسیده که رفتارهای حزبی را کنار بگذاریم.»

وی ضمن درخواست از تمامی شهروندان آمریکایی برای استفاده از ماسک گفت: «استفاده از ماسک یک جمله سیاسی نیست بلکه راهی خوب برای حرکت رو به جلوی کشور است که به بازگرداندن شرایط به وضعیت عادی کمک می‌کند.»

نامزد حزب دموکرات گفت: «ما آمریکایی‌ هستیم و کشور ما از سوی ویروس کرونا مورد تهدید قرار گرفته و ما باید این کار را با هم انجام دهیم.»

شرکت داروسازی «فایزر» امروز دوشنبه اعلام کرده بود داده‌های اولیه از تزریق واکسن کرونا به داوطلبان، حاکی از ایمن بودن واکسن این شرکت است.

این شرکت پیش از این در ماه مهر اعلام کرده بود درخواست جواز برای تولید واکسن کرونا که در همکاری با شرکت آلمانی «بیون تک» در آخرین مراحل آزمایشی قرار دارد، اواخر ماه نوامبر به نهادهای مسئول نظارت بر کیفیت دارو در آمریکا تسلیم خواهد شد.

فایزر می‌گوید، بررسی اولیه داده‌های مربوط به واکسن این شرکت نشان می‌دهد تزریق این واکسن در ۹۰ درصد موارد باعث ایجاد مصونیت در برابر کرونا شده است. مطابق ادعای این شرکت آمریکایی، در آخرین مرحله آزمایش بالینی، تزریق این واکسن به ۹۴ بیمار داوطلب به ایجاد هیچ عارضه جدی در آنها منجر نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واکسن کرونا جو بایدن واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر درباره توافق پیشنهادی برای آزادی گروگان‌ها(تبادل اسرا) و آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  در گفت‌وگو با امیر قطر تاکید کرد که واشنگتن با مصر و قطر برای تضمین اجرای مفاد توافقنامه آزادی گروگان‌ها و آتش بس در غزه همکاری خواهد کرد.

این بیانیه افزود: دو طرف‌ آمریکایی و قطری در مورد ابتکارهای جاری برای افزایش ارسال کمک‌ها به غزه گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن از تلاش‌های امیر قطر و مقامات دوحه برای آزادی همه گروگان‌ها(اسرا) تشکر و قدردانی کرد.

این بیانیه تاکید کرد که بایدن و امیر قطر بر ادامه هماهنگی مستقیم و نیز از طریق تیم‌های مربوطه طی روزهای آینده توافق کردند.

فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماسدیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهحماس: تسلیم هیچ فشار آمریکایی در مذاکرات نمی‌شویمرسانه عبری طرح جدید پیشنهادی به حماس را رسانه‌ای کرد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت