Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ربیعی گفت: باید روحیه امیدبخشی را در جامعه تقویت کنیم و با فرهنگ‌سازی، همدلی و انسجام اجتماعی، موفق شویم بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز جلسه قرارگاه زیستی نهاوند با حضور فرماندار، فرمانده سپاه نهاوند و مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اصحاب رسانه نهاوند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ربیعی، مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در این جلسه گفت: نقش اصحاب رسانه در امیدبخشی بسیار مهم و اثرگذار است و باید نشاط اجتماعی را بیشتر پوشش داد چون ایجاد استرس باعث پایین آمدن سیستم ایمنی بدن می‌شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون که با چالش کرونا مواجه هستیم و باید بتوانیم با همدلی و همکاری و ایجاد انسجام اجتماعی از این چالش و بحران عبور کنیم.

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان افزود: باید روحیه امیدبخشی را در جامعه تقویت کرده و مردم را به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنیم و به اشتراک گذاری کارهای خوب مانند عملکرد گروه‌های جهادی، نمونه‌های خوبی از کارهای اجتماعی هستند که باید منتشر شوند.

ربیعی در ادامه به علت‌های افزایش آمار کرونا در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسمات عروسی و ختم و دورهمی های خانوادگی عوامل اصلی ابتلا به کرونا هستند و چون اخیراً دورهمی های خانوادگی خیلی از افراد را درگیر کرده است باید فرهنگ‌سازی کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده کنیم.

وی به برگزاری مراسم ختم اشاره کرد و اظهار داشت: می‌شود در مراسم ختم با فرهنگ‌سازی و برگزاری مراسمات به‌صورت مجازی از اجتماعات جلوگیری کنیم و باری از دوش کادر درمان برداریم.

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان ادامه داد: باید با تلاش اصحاب رسانه از برگزاری مراسمات ختم جلوگیری کنیم و می‌شود خانواده متوفیان را قانع کنیم تا هزینه‌های مراسمات را برای کارهای عام‌المنفعه مانند خرید گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند و کمک‌های مؤمنانه سوق دهیم.

وی افزود: از ابتدای بحران کرونا ویروس گروه‌های جهادی در استان و شهرستان پابه‌پای مردم و مسئولین به مبارزه با این ویروس پرداخته‌اند و امروز نیز باید از ظرفیت گروه‌های جهادی در بحران کرونا بیشتر استفاده شود.

ربیعی به نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد و گفت: دشمن جنگ ترکیبی ناجوانمردانه‌ای را برعلیه کشور شروع کرده است و از یک ‌طرف دارو و تجهیزات بهداشتی را تحریم می‌کنند و از طرفی با کمک رسانه‌های خود در حال دروغ‌پراکنی هستند.

وی اظهار داشت: برخی از کشورهایی که ادعای کارآمدی می‌کنند در بحران کرونا ویروس کم آوردند اما به روی خودشان نمی‌آورند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: دشمنان در فضای مجازی منتظر فرصت برای ضربه زدن هستند و در این شرایط باید هم‌افزایی داشته باشیم و با همدلی در یک مسیر حرکت کنیم؛ مباحث جناحی و سیاسی را کنار بگذاریم تا بتوانیم بر کرونا غلبه کنیم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مناسب ستاد مبارزه با کرونای شهرستان نهاوند و همکاری خوب اعضای این ستاد گفت: در کنار اقدامات خوب این ستاد، می‌شود از ظرفیت فضای مجازی، بزرگان، فرهنگیان، روحانیون، پزشکان و اقشار صاحب نفوذ برای فرهنگ‌سازی و مبارزه با کرونا در شهرستان نهاوند استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول فضای مجازی سپاه بحران کرونا استان همدان فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود که با توجه به آسیب های فضای مجازی، برنامه های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه های طلایی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

کد خبر 6093482

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم