Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه بخش کشاورزی را از مهمترین و اصلی ترین بخش‌های تولیدی کشور برشمرد و بر ضرورت حمایت از کشاورزان و فعالان این بخش تاکید کرد و گفت: کشاورزان از پرتلاش‌ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند که مسئولان باید با جدیت به مشکلات و درخواست‌های آنها رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در ادوار گذشته تصور همه دولت‌ها این بوده است که امتیازهای فراوانی به بخش کشاورزی داده می‌شود اما امروز با آزاد شدن قیمت نهاده‌های بخش کشاورزی، هزینه‌های تولید برای کشاورزان مضاعف شده است که لازم است سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های لازم در راستای حمایت از این بخش انجام شود.

جهانگیری از وزارت جهاد کشاورزی خواست موارد حمایت دولت از بخش کشاورزی و نیز محدودیت‌های اعمال شده نظیر قیمت گذاری و جلوگیری از صادرات را به صورت دقیق احصاء و برنامه‌ای جامع برای نحوه حمایت دولت از بخش کشاورزی تدوین کند تا در جلسه هیأت دولت مورد تصمیم گیری قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه در خصوص تعیین قیمت کود شیمیایی اوره، گفت: با توجه به نقش پراهمیت کود شیمیایی اوره در تولیدات کشاورزی و به ویژه تولید گندم، لازم است این نهاده با قیمت یارانه‌ای در اختیار کشاورزان قرار گیرد تا خدشه‌ای به خودکفایی گندم در کشور وارد نشود.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، رؤسای اتاق بازرگانی ایران و تهران و نمایندگان قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت تأمین نهاده‌های کشاورزی ارائه و پس از بحث و تبادل نظر، پیشنهاد شد که بدلیل نقش مهم کود شیمیایی اوره در تولیدات کشاورزی بخصوص گندم، قیمت این نهاده کشاورزی تا پایان سال ۱۴۰۰ به صورت یارانه‌ای تعیین شود.

کد خبر 5068018 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری وزارت جهاد کشاورزی قوه قضاییه یارانه ایران گندم مجلس شورای اسلامی کود شیمیایی ایالات متحده امریکا مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف حجت الاسلام حسن روحانی ترامپ ویروس کرونا اسحاق جهانگیری برجام سعید خطیب زاده جمهوری اسلامی ایران انتخابات آمریکا وزارت خارجه ستاد ملی مقابله با کرونا کود شیمیایی اوره بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی درباره اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین‌اللهی اظهار کرد: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 846791 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم بهرام عین‌اللهی دارو اینترنت

دیگر خبرها

  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم