Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی ۴۴۴ نفر در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر "ابراهیم سلمانی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد آخرین آمار مربوط به وضعیت ابتلا به کرونا در استان گفت: شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۴۴۴ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی همچنین اظهار کرد:از این تعداد ۱۴۷ نفر در بیمارستان های استان بستری شدند و ۲۹۷ بیمار در منزل دوره ی درمان را طی می کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همچنین در تشریح وضعیت ابتلا به بیماری در شهرستان‌های استان بصورت تفکیکی عنوان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا ۸۷ بیمار از شهرستان یزد، ۲۰ بیمار از شهرستان میبد، ۱۸ بیمار از شهرستان ابرکوه، ۹ بیمار از شهرستان اردکان، ۷ بیمار از شهرستان مهریز، ۴بیمار از شهرستان اشکذر و ۲ بیمار از شهرستان بهاباد بودند. 

وی همچنین گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲۷ تن از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد کرونا بیمار از شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر سبزعلیپور، مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهرستان پارس آباد گفت: در این بازدیدها، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که پرونده تخلفات این داروخانه‌ها جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به اصالت سنجی دارو‌ها و فرآورده‌های سلامت محور در سامانه TTAC اظهارداشت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه TTAC و موجودی فیزیکی داروخانه، ضمن قطع سهمیه، موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.
مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه بیان داشت: انبار دارویی داروخانه‌ها بایستی طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه‌های لازم از سوی موسس اخذ شود.
رعایت اصول علمی و فنی در ساخت دارو‌های ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

دیگر خبرها

  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد