Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@22:57:26 GMT

فولاد سازان بزرگ ۱۳.۱ میلیون تن شمش تولید کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۶۰۹۱

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، برپایه جداول آماری عملکرد شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن، فولاد آلیاژی، میدکو، گروه ملی صنعتی فولاد، فولاد کاوه جنوب، فولاد خراسان، چادرملو، فولاد ارفع، بناب و جهان فولاد، در مهرماه امسال در مجموع یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۶۱۶ تن شمش فولاد توسط این شرکت‌ها تولید شد که در مقایسه با ماه مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش بازدهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی عملکرد واحد های فولادی یاد شده گویای آن است که در هفت ماهه امسال بیشترین رشد عملکرد مربوط به فولاد بردسیر با ۱۴۵ درصد بود و در مهرماه نیز بالاترین بازدهی مربوط به گروه ملی صنعتی فولاد با افزایش ۲۷۳ درصدی نسبت به ماه مشابه پارسال رقم خورد. 

تولیدات فولادی به سطح ۸.۴ میلیون تن رسید

تولید محصولات فولادی در واحدهای بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در هفت ماهه امسال به هشت میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۱۱ تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چهار درصدی داشته است.

ضمن اینکه در مهرماه ۹۹ مجموع تولیدات واحدهای فولادی مورد بررسی برابر با یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۳۹۵ تن بود که در مقایسه با ماه مشابه سال ۹۸ افزایش ۹ درصدی را ثبت کرد.

بیشترین رشد تولیدات در هفت ماهه امسال در بین واحدهای مزبور مربوط به ذوب آهن اصفهان با ۲۵۹ درصد نسبت به دوره مشابه در سال ۹۸ ثبت شد، در عین حال در مهرماه ۹۹ نیز جهان فولاد سیرجان به رشد ۴۳۸ رقمی تولید نسبت به مهر ۹۸ رسید. 

به گزارش ایرنا، امسال با توجه به دستیابی به ظرفیت حدود ۴۰ میلیون تنی، انتظار می‌رود میزان تولید فولاد به حدود ۳۰ میلیون تن برسد، ضمن اینکه سال گذشته با تولید ۲۷.۲ میلیون تن، نزدیک به ۱۲ میلیون تن صادرات محقق شد.      

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مهر، این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان