Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزندان مرکز نگهداری از بیماران ذهنی نوید در سه رشته ورزشی موفق به کسب مقام برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  فرزندان مرکز توانبخشی نوید موفق شدند در سه رشته بولینگ، پرتاب توپ از حلقه و قلاب ماهیگیری در مسابقات ورزشی ویژه فرزندان ID  ( سندرم داون، اتیسم، کم توان ذهنی) که توسط شهرداری منطقه 7 تهران و مشارکت هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران برگزار شد رتبه های برتر را کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود خادم رئیس اداره بهزیستی ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مدیران این مرکز در کسب مقام های برتر ورزشی در رشته های مختلف گفت: ورزش معلولان بسته به نوع معلولیتی که دارند چالش‌های خاص خودش را دارد.

وی افزود : ورزش عاملی است که موجب حضور بیشتر افراد با توانایی متقاوت در جامعه میشود و آنان را در انجام فعالیت های خود مستقل میسازد. مدیران مرکز توانبخشی نگهداری از معلولین ذهنی نوید نیز با تهیه ویدیو از مسابقات این فرزندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز و ارسال فیلم های مربوطه به این مسابقات تلاش خود را در این جهت نموده اند .

لازم بذکر است مرکز شبانه روزی توانبخشی نگهداری از معلولین ذهنی بالای ١٤ سال نوید ( پسران ) به مدیریت قمر قدیانی با ظرفیت ٨٠ نفر در سال 93 در شهرستان ملارد با ٣٢ نفر  پرسنل تمام وقت و پاره وقت (مددکار، پزشک، کاردرمان، پرستار، روانشناس و ...) شروع بکار نموده که خدماتی چون: روانشناسی، درمانی و .... را به معلولین ارائه و همچنین فعالیتهایی مانند : شرکت در مسابقات ورزشی رشته های فوتسال، شنا،سوارکاری، دوچرخه سواری و ... در این مرکز صورت میگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند