Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن وحید گفت: تا به کنون 835 هزار و 364 هکتار از عرصه منابع طبیعی استان کاداستر و تثبیت مالکیت شده است که در همین راستا، خراسان شمالی در جایگاه نخست از انجام کاداستر اراضی ملی کشور قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن وحید، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: با اشاره به اینکه سطح عرصه منابع طبیعی خراسان شمالی دو میلیون و 23 هزار و 225 هکتار است، اظهار کرد: تا به کنون 835 هزار و 364 هکتار از این عرصه کاداستر و تثبیت مالکیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید افزود: تا به کنون 41 درصد از این عرصه طبیعی استان کاداستر، تثبیت مالکیت و دارای سند ملکی شده است.

وی همچنین عنوان کرد: خراسان شمالی در زمینه انجام کاداستر و تثبیت مالکیت اراضی ملی در برنامه بررسی عملکرد استان ها در زمینه تثبیت مالکیت اراضی ملی کشور، رتبه یک کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تثبیت مالکیت خراسان شمالی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیشترین حجم ذخیره سازی در این سه روز، به ترتیب مربوط به شهرستان‌های طبس، بشرویه و زیرکوه بوده است.

نصرآبادی افزود: در مجموع حجم آبگیری سازه‌های آبخیزداری از ابتدای سال آبی ۱۴۰۲، ۲۵ میلیون متر مکعب برآورد شده است.

وی گفت: خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۰۰ سازه آبخیزداری با حجم ذخیره ۹۴ میلیون مترمکعب روان آب دارد.

مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری افزود: در انتظار تصویب و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری امسال هستیم تا پس از تخصیص، بلافاصله اجرای طرح‌ها آغاز شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی