Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:47:32 GMT

عملیات سگ‌های پلیس در ترمینال غرب

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۷۲۰

عملیات سگ‌های پلیس در ترمینال غرب

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سرشبکه توزیع مواد مخدر در غرب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت از ‌دستگیری سرشبکه باند توزیع مواد مخدر در غرب تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: چرا نباید متادون در داروخانه‌ها توزیع شود؟

 سرهنگ‌ جلیل موقوفه ای گفت: تیم عملیات کلانتری با اقدامات پلیسی موفق به دستگیری سرکرده باند پخش موادمخدر در غرب تهران شدند که در این عملیات ۲ خودروی تیبا و پژو ۲۰۷ و یک موتور سیکلت که اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند، شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/نحوه دستگیری باند حرفه‌ای توزیع موادمخدر

وی افزود: در این عملیات دستور ایست برای سرنشینان ۲ خودرو و راننده موتور سیکلت صادر شد که متهمان قصد فرار داشتند، در ادامه ماموران اقدام به تیراندازی به لاستیک خودروی پژو ۲۰۷ کرده و پس از توقیف آن، راننده های خودروی تیبا و موتورسیکلت نیز دستگیر و در بررسی از خودروها موادمخدر شیشه و هروئین کشف شد.

بیشتر بخوانید: شناسایی سنگین‌ترین محموله مواد مخدر در زاهدان

سرهنگ موقوفه ای گفت: با توجه به اینکه احتمال می رفت متهمان داخل خودرو موادمخدر دیگری را جاساز کرده باشند، خودروها به کلانتری منتقل و در ادامه سگ های مواد یاب ناجا خودروها را بررسی کردند.

این مقام پلیسی اظهار داشت: با دستگیری این ۳ متهم، سرشبکه باند توزیع موادمخدر غرب تهران متلاشی شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ موقوفه ای در خصوص بررسی و گشت های نامحسوس در پایانه غرب تهران گفت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا و پلیس مبارزه موادمخدر تهران انبارهای ترمینال غرب تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای بررسی های بیشتر از سگ های مواد یاب استفاده می کنیم و بسته و محموله هایی که از طریق اتوبوسرانی منتقل می شوند مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت گفت: این بررسی ها و کنترل ها به صورت نامحسوس و در روزهای مختلفی صورت می گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مواد مخدر دستگیری اخبار حوادث پلیس پیشگیری پایتخت تهران موتور سیکلت غرب تهران غرب تهران توزیع مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم‌ که شخص استاندار تهران هم حضور دارند.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، با هماهنگی کامل دستگاه قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات آن شدند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه و 15 دستگاه موتور و 2 هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی با موضعات مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران