Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: فراخوان «مشارکت مردمی» در ۵ محور ساماندهی توانمندی‌های عظیم بانوان در عرصه‌های مختلف آموزشی، تربیتی، پژوهشی محتوایی، تبلیغی و ترویجی، اجتماعی - مردمی و سایر حوزه‌ها اقدام به جذب مشارکت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و دینی می‌نماید.

روح‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره طرح فراخوان مشارکت مردمی گفت: فراخوان «مشارکت مردمی» در ۵ محور ساماندهی توانمندی‌های عظیم بانوان در عرصه‌های مختلف آموزشی تربیتی، پژوهشی محتوایی، تبلیغی و ترویجی، اجتماعی مردمی و سایر حوزه‌ها اقدام به جذب مشارکت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و دینی می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سازماندهی تبلیغات مردمی و جامعه مبلغان مذهبی، توانمند سازی، حمایت و نظارت مردمی بر کیفیت فعالیت‌ها را مهم برشمرد و تأکید کرد: تولید محصولات و محتوای فرهنگی در حوزه‌های کتاب و نشر، مد و لباس، ورزش و سلامت و عرضه آن به مخاطب فرهنگ مدار، از جمله اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی تهران خواهد بود.

عبداللهی درباره مشارکت‌های اجتماعی مد نظر در طرح ملی نهضت پیشرفت ابراز کرد: هدف ما اجرای اقداماتی است که منجر به ارتقای هویت‌های اجتماعی اصیل و حل آسیب‌های اجتماعی شود که این مهم با  کمک گرفتن از ظرفیت عظیم بانوان امکان پذیر است.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در همین راستا ادامه داد: مشارکت در راه اندازی مجموعه‌های تربیتی آموزشی ویژه موسسات، مهد‌ها و مدارس قرآنی؛ مشارکت در تولید محتوای فکری و اندیشه ورزی، تحلیل‌های کلان و موضوعی، شناسایی مسائل منطقه‌ای، بومی و طراحی فرهنگی از جمله محور‌های طرح است که امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی بانوان فعال و نخبه فرهنگی، مبلغات و مدرسان قرآن، صاحبان فن و اصناف مختلف به اهداف مورد نظر دست یابیم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از سازمان تبلیغات اسلامی اینجا کلیک کنید

وی تصریح کرد: با مشارکت در این طرح همه‌ بانوان می‌توانند همکار سازمان تبلیغات اسلامی شده و به ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی در محیط پیرامونی خود بپردازند، با مشارکت در این طرح تمامی بانوان کنشگر و اثر گذار، دلسوز، مؤمن و انقلابی با به میدان آوردن توانمندی‌ها و تخصص خود به جریان بانوان فعال در عرصه فرهنگی کشور می‌پیوندند.

عبدالهی در همین رابطه خاطرنشان کرد: این طرح که دارای ابعاد ملی می‌باشد، هم اکنون در سطح استان تهران آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه دارد، علاقمندان به همکاری می‌توانند برای ثبت نام در سامانه پیشرفت یاران به نشانی www.pishraftyaran.ir بخش مشارکت در نهضت پیشرفت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی دین و اندیشه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار مذهبی دین و اندیشه مشارکت مردمی بانوان فعال عظیم بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود