Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: باید نیازهای کشور در حوزه علوم ورزشی شناسایی و در مرحله عمل به صورت کاربردی به آن پاسخ داده شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی گفت: علم در حوزه ورزش نقش ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش علاوه بر محورهای ثابت، محورهایی همانند فناوری اضافه‌شده است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و عزم جدی‌تری در این حوزه‌ها وجود دارد.

وی افزود: باید نیازهای کشور در حوزه علوم ورزشی شناسایی و در مرحله عمل و کاربردی به آن پاسخ داده شود. دیگر محورهای این همایش ازجمله بخش بیماران ویژه و کم‌توان نیز برای کشور اهمیت دارد و با نیازهای کشور مرتبط است.

صدیقی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا عنوان کرد: اندیشمندان حوزه ورزش باید به تبعات روحی و روانی در خانواده‌ها و کم‌تحرکی و عوارض آن توجه کنند. زمان پایان یافتن شیوع ویروس کرونا مشخص نیست، از همین رو باید برای درازمدت برنامه‌ریزی صورت گیرد؛ راه حل‌هایی برای افزایش تحرک افراد جامعه همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تداوم رقابت‌های ورزشی، حذف افسردگی مضاعف شرایط کنونی و... ازجمله انتظارات طبیعی جامعه است.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: در شرایط کنونی از ابتکارات در حوزه تربیت‌بدنی استقبال می‌کنیم. اکنون نرم‌افزارهایی برای برگزاری مسابقات دانشجویان طراحی و ساخته‌شده است، اما نیازمند کارهای بزرگ‌تری در این حوزه هستیم.

صدیقی گفت: در هفته دولت 22 پروژه از جمله سالن‌های ورزشی، چمن‌های مصنوعی و اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌های کشور افتتاح شد و هر ماه 5 پروژه تا پایان سال افتتاح خواهیم کرد. از همین رو از اندیشمندان حوزه علوم ورزشی خواهشمندیم که برای استفاده از این امکانات در فضایی که ویروس کرونا وجود دارد، پیشنهادات خود را بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما منتظر دستاوردهای علمی این همایش هستیم و از تمام کسانی که برای برگزاری این همایش بین‌المللی زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

علی‌نژاد: نمی‌توانیم در موضوع فغانی دخالتی داشته باشیم/ ضدانقلاب به صورت ویژه روی شطرنج کار می‌کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش سازمان امور دانشجویان علوم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشور امروز در همایش زائران گلستانی حج تمتع در مصلای اهل سنت گنبدکاووس گفت: این تعداد زائر در قالب ۶۲۲ کاروان و ۱۲۱ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور میزبان، زیر ساخت‌های حمل و نقل و جابجایی حجاج را فراهم کرده است افزود: همچنین برای رفاه حال حجاج آشپز‌های ایرانی با مواد اولیه‌ی با کیفیت آماده خدمت رسانی به حجاج هستند.

علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان هم در حاشیه این همایش گفت: امسال ۵ هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان از فرودگاه گرگان به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه با موافقت سازمان حج و زیارت سهمیه‌ی استان ۷۵ درصد افزایش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم