Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون آموزش‌وپرورش استان قم گفت: سامانه شاد با امکان تکرار مطالب، فرصت یادگیری بهتر را برای دانش آموزان فراهم کرده، در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از دانش آموزان استان از سامانه شاد استفاده می‌کنند. - اخبار استانها -

غلامحسین احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به پیشرفت روزافزون برنامه شاد اظهار داشت: سامانه شاد نسبت به برنامه قبلی که در حد یک پیام‌رسان اجتماعی بود تغییرات بسیاری داشته و در واقع به یک پلتفرم تبدیل‌شده است که  امکانات بسیاری از قبیل آزمون، تکلیف، حضوروغیاب و برنامه لایو که ارتباط دوسویه صوتی و تصویری در آن دیده‌شده و بسیاری از اشکالات آن برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش استان قم با تأکید بر استفاده از این سامانه در یادگیری بهتر دانش آموزان تصریح کرد: تا به امروز تعداد هزار و 105 مدیر آموزشگاه به همراه 15 هزار و 342 همکار فرهنگی، از مجموع 16 هزار و 327 معلم در سامانه شاد احراز هویت شده‌اند.

وی بابیان راهکار حل مشکل همکاران در استفاده از این سامانه عنوان کرد: برای رفع مشکل همکاران کارگاه‌های آموزشی حضوری در سطح مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که مدیران آموزشگاه‌ها و کارکنان ادارات مناطق و نواحی نیز از این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.

90 درصد معلمان آذربایجان غربی از برنامه شاد برای تدریس دانش آموزان استفاده می‌کنندزیر‌ساخت برنامه شاد‌ در مناطق محروم ‌قزوین اجرایی نشد / تحویل محتواهای الکترونیکی ‌به دانش‌آموزانیک برنامه شاد در مدارس/حافظ خوانی 400 دانش‌آموز دبستانی

به گفته احمدوند بیش از 90 درصد از دانش آموزان قمی از آموزش‌های سامانه شاد بهره می‌برند و در حال حاضر نیز از تعداد 248 هزار و 529 دانش‌آموز، تعداد 227 هزار و 871 نفر احراز هویت شده و تحت پوشش این سامانه قرار گرفتند.

وی با اشاره به مشکلات مطرح‌شده از سوی والدین نسبت به برنامه شاد گفت: تأمین پهنای باند این برنامه بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گذاشته‌شده که پهنای باند در اختیار این برنامه، جوابگوی حجم بالای کاربران در ساعت‌های مختلف روز به‌طور هم‌زمان نیست.

این مسئول آموزشی با اشاره به‌رایگان شدن اینترنت مصرفی شاد افزود: البته شرایط ارتباطی نسبت به‌روزهای گذشته بسیار بهتر شده که درصدد رفع پاره‌ای از مسائل و مشکلات این برنامه هستیم، امروز مطالب تمام دروس مقاطع مختلف در قسمت محتوی رسمی سامانه بارگزاری شده و قابل‌استفاده دانش آموزان است.

انتهای پیام /453/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان سامانه شاد برنامه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود