Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بحیرایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت:  ۹۵ درصد دانش آموزان استان همدان در سامانه‌ی شاد با استفاده از کد ملی و تاریخ تولد احراز هویت شده اند که البته باید مطابق با سیستم دانش آموزی مدرسه باشد.

او افزود: این سامانه اینترنت مصرف نمی‌کند و تنها برای اتصال نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل سرعت اینترنت در ساعات ۱۰ تا ۱۲ صبح به دلیل تراکم استفاده است که پیشنهاد می شود دانلود‌ها و سایرکار‌های جانبی به ساعات دیگر موکول شود.

برای دسترسی به همه‌ی محتوا‌های درسی تمام مقاطع و دانلود آن‌ها سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی یا همان سیستم LMS در دسترس است. اما به گفته‌ی آقای نوروزی کارشناس مخابرات استان ۸۱ روستا در استان هیچ دسترسی به اینترنت ندارند.

آقای بحیرایی هم می‌گوید: ۱۰ درصد دانش آموزان یعنی ۲۵ هزار نفربه دلایل مختلف آنلاین نیستند که ۱۴ هزار نفرشان گوشی هوشمند و مابقی به اینترنت دسترسی ندارند.

قرار است کمیته امداد امام خمینی برای ۲ هزار دانش آموز تحت پوشش گوشی هوشمند تهیه خواهد کرد و برای تامین ۱۲ هزار گوشی دیگر، ۵۰ درصد هزینه تامین شده است و برای تکمیل آن نیازمند کمک خیرین است.

آقای بحیرایی همچنین از راه‌های دیگری برای ادامه تحصیل این دانش آموزان خبر می‌دهد که شامل بسته‌های آموزشی از جزوه‌ها گرفته تا دی وی دی‌های آموزشی که در مناطق محروم از اینترنت، بین دانش آموزان فاقد گوشی توزیع میشود.

به گفته وزیر آموزش و پرورش مبنای قبولی هر دانش آموز در این مناطق، فهم آنان از تدریس معلم خودشان است که ملاک تعیین نمره به شمار می‌آید. به این ترتیب هیچ دانش آموزی بازمانده از تحصیل نخواهد بود.

"شاد" یا شبکه آموزش دانش آموزان راهی مناسب برای تحصیل دانش آموزان در تعطیلات کرونایی است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه شاد آموزش دانش اموزان در فضای مجازی آموزش و پرورش استان همدان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان