Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جهت شیوع ویروس کرونا و لغو برگزاری دوره های آموزشی حضوری، کارگاه های آموزشی و تخصصی هنری ترم پاییز و زمستان در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی هنری حضوری، حوزه هنری زنجان نیز جهت امنیت سلامت هنرجویان علاقمند و با بهره‌مندی از امکانات موجود در فضای مجازی قصد دارد دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و هنری ترم پاییز و زمستان را نیز همانند ترم گذشته در فضای مجازی برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از آنجایی که استفاده از امکانات موجود در  بستر فضای مجازی در شرایط کنونی کشور و استان می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف آموزشی نماید، بر همین اساس حوزه هنری زنجان نیز با برنامه‌ریزی قبلی دوره‌های آموزشی هنری را که از نظر فنی و محتوایی امکان برگزاری در فضای مجازی را داشته باشد بطوریکه خدشه‌ای به محتوای آن وارد نگردد در بستر مجازی و بصورت ایجاد گروه‌های هنری در فضای واتساپ برگزار خواهد کرد.

 

این حالت از آموزش هیچ تفاوتی با آموزش حضوری نخواهد داشت و مدرس محتوای جلسه را همانند کلاس حضوری از طریق فضای مجازی برای هنرجویان تشریح خواهد نمود و همچنین هنرجویان می توانند فایل‌های آموزشی، صوت مدرس را بصورت همزمان و آنلاین دریافت نمایند و در صورت داشتن هرگونه سوال آن را مطرح و پاسخ مدرس را دریافت می‌کنند.

 

به همین منظور واحد آموزش حوزه هنری زنجان، در پی انتشار فراخوانی جهت ثبت‌نام از علاقمندان در رشته‌های مختلف هنری از جمله کارگاه نقد فیلم، کارگاه داستان‌نویسی، کارگاه شعر، کارگاه پوستر، کارگاه تصوبرسازی و کارگاه عکاسی اقدام نموده است و هنرجویان علاقمند جهت بهره‌مندی از کارگاه‌های آموزشی و تخصصی هنر می‌توانند تا تاریخ 30 آبان‌ماه 99، نام و نام خانوادگی و نام کارگاه مورد علاقه خود را به شماره واتساپ 09126422465 ارسال نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آموزش حوزه هنری زنجان به شماره 33563159 داخلی 108 تماس حاصل نمایند.

 

شایان ذکر است، آغاز کارگاه‌های آموزشی و تخصصی هنر از یکم دی ماه 99 خواهد بود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره های هنری حوزه هنری استان زنجان فضای مجازی کارگاه های آموزشی و تخصصی حوزه هنری زنجان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین به دهیاری‌های استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان تصریح کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها در جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تأسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقا پیدا کرد که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات به دهیاری‌ها بسیار مهم است.

بیگدلی گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۷ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

کد خبر 748686

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند