Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین و هیأت همراه که جهت بازدید از واحدها سطح استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شدند در ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمانهای شهیدان تجدید میثاق کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی و هیأت همراه جهت تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا در مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این تجدید میثاق که با همراهی هیأت رئیسه دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد، یاد و خاطره شهید هراچ هاکوپیان گرامی داشته شد. شایان ذکر است شهید هراچ هاکوپیان از اقلیت مذهبی ارامنه کشور عزیزمان بود که در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل گردید که در سال 92 بصورت گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به خاک سپرده شد که پس از هفت سال و احراز هویت شهید گرانقدر به آغوش پدر و مادرش در زادگاهش اصفهان بازگشت . انتهای پیام / حمید انصاری کد خبر: 1080652 برچسب‌ها فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان شهید هراچ هاکوپیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان شهید هراچ هاکوپیان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان