Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مدیریت توسعه کسب و کارهای دیجیتال بیمه ملت با توجه به این روند نوظهور و رو به رشد، و نیز در سایه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شرکت، از سال گذشته، حرکت در این مسیر را در دستور کار قرار داد.

در این راستا و در گام نخست، شرکت نسبت به عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور خود بر روی API Market Placeهای پادیوم (Podium) اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا و در گام دوم، در قالب قرارداد همکاری، عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور برای Markat Place اَپی‌اکو (API ECO) را در دستور کار خود قرار داده است. این فعالیت‌ها، امکانی برای متقاضیانAPIهای بیمه‌ای و استارتاپ‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند در ساده‌ترین شکل از این وب‌سرویس‌ها استفاده کنند.

در توضیح باید اشاره کرد که API Market Place پلتفورم‌هایی برای عرضه و تقاضای اِی‌پی‌آی فراهم کرده‌اند تا استارتاپ‌ها، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و دیگر سازمان‌ها بتوانند به راحتی APIهای خود را در اختیار سایر توسعه‌دهندگان قرار دهند. استفاده از API Market Place علاوه بر گسترش استفاده ازAPIها، امنیت و حفاظت آن‌ها را نیز تامین خواهد کرد.

این اقدام می‌تواند موجب توسعه فروش بیمه از طریق عرضه آسان و به کارگیری آنها در کسب و کارهای مختلف شده و تجربه جدیدی از خرید بیمه‌نامه را برای مشتریان فراهم آورد.

پربیننده ترین افزایش نرخ سپرده‌های بانکی صحت ندارد فقدان تقاضای ارز در بازار متشکل/ دلار بانک مرکزی بدون مشتری ماند نحوه محاسبه بهترین بیمه بدنه خودرو +استعلام قیمت آغاز افزایش کارمزد خدمات بانکی از آذرماه/ کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا ۲صدم درصد مبلغ تراکنش است کاهش قیمت ارز بعد از انتخابات آمریکا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فناوری اطلاعات صنعت بیمه بیمه ملت توسعه کسب و کار ا ی پی آی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

محمدحسین طاهری از ادامه برخورد‌های قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین، خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار