Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در جشنواره تجلیل از برترین‌ها و فعالان عرصه اوقات فراغت به عنوان دستگاه برتر فعال در اوقات فراغت معرفی شده و در نشست ستاد سامان دهی امور جوانان استان زنجان با اهداء لوح و تندیس ویژه از مدیرکل استان تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلیلی، مدیرکل و دبیرستاد ساماندهی امور جوانان در نشست ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان، ضمن اهداء تندیس و لوح سپاس، از محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به دلیل فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در برگزاری شایسته از فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان در برگزاری شایسته برنامه‌های ویژه اوقات فراغت تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان: متن تقدیر نامه بدین شرح است :

برادر ارجمند جناب آقای انصاری
مدیرکل محترم فنی و حرفه‌ای استان زنجان
بی شک اوقات فراغت به عنوان بخش بسیار مهمی از دوران زندگی و لحظات ارزشمند یک فرد و غنی‌سازی آن بر اساس آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و با استفاده از روش‌ها و برنامه‌های موثر، نیاز محور و جذاب می‌تواند دستیابی به قله‌های پیشرفت و تعالی را بر اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسریع و تسهیل نماید.
لذا از عملکرد قابل تحسین آن مجموعه که در برگزاری برنامه‌های سازنده در حوزه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در بخش فعال‌ترین دستگاه در سال 98 ، ما را یاری و همراهی نمودید تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان کسب مقام برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آموزش فنی و حرفه ای استان استان زنجان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند