Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از العربیه، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در اظهاراتی مجددا فعالیت‌های حفاری و اکتشاف ترکیه در شرق دریای مدیترانه را محکوم کرد. وی گفت که در مناقشات شرق دریای مدیترانه، مصر همواره بر حمایت خود از یونان تاکید دارد. 

رئیس جمهور مصر در اظهارات خود تاکید کرد که ترسیم حدود مرزی بین یونان و مصر، نشان دهنده روابط بسیار گرم و دوستانه دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیه چند ماهی می‌شود که عملیات حفاری و اکتشاف را در شرق دریای مدیترانه آغاز کرده، یونان بارها اعلام کرده که آنکارا در حوزه اقتصادی و تجاری این کشور فعال شده و اینکه باید هرچه زودتر فعالیت های خود را متوقف کند. در این بین اتحادیه اروپا هم حمایت خود از آتن را اعلام و تصریح کرده که اگر ترکیه عملیات خود را متوقف نکند با تحریم های سخت بروکسل مواجه خواهد شد. 

رجب طیب اردوغان در مقابل تاکید کرده که فعالیت های آنکارا قانونی است و اینکه ترکیه هرگز در برابر قلدری‌های سایر کشورها تسلیم نخواهد شد. 

وزیر انرژی ترکیه به تازگی اعلام کرده که عملیات حفاری و اکتشاف در یکی از میادین به پایان رسیده و همزمان با فرا رسیدن سال جدید میلادی، عملیات استخراج حامل‌های انرژی آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات حفاری و اکتشاف دریای مدیترانه عبدالفتاح السیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان

در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ ا ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می‌توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ ا ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آ ا ک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آ ا ک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آ ا ک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آ ا ک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است