Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@01:57:26 GMT

بشار رسن: دلیل عصبانیت من رفتار بد داور بود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۰۰۲۴

بشار رسن: دلیل عصبانیت من رفتار بد داور بود

رویداد۲۴ بعد از فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا بشار رسن هافبک عراقی این تیم با یک پیشنهاد عالی از قطر مواجه شد ولی به دلیل مخالفت کادر فنی و باشگاه پرسپولیس نتوانست از جمع سرخپوشان جدا شود. بشار که به‌عنوان بهترین هافبک غرب آسیا هم انتخاب شده امیدوار است همراه پرسپولیس هم پنجمین قهرمانی لیگ را به دست بیاورد و هم جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگوی خبرورزشی را با این هافبک تکنیکی در ادامه می‌خوانید. 

بعد از کلی کش‌وقوس بالاخره در پرسپولیس ماندنی شدی. 
نمی‌خواهم خیلی به گذشته برگردم، همیشه گفتم بازی برای پرسپولیس افتخار بزرگی برای من است ضمن اینکه تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و همیشه نشان دادم به قراردادم پایبند هستم. 

فصل را با تساوی آغاز کردید. بازی با سایپا چطور بود؟ 
به‌نظرم فوتبال خوبی بازی کردیم و کاملاً در طول ٩٠ دقیقه به بازی مسلط بودیم و کلی هم موقعیت گلزنی داشتیم ولی با بدشانسی تبدیل به گل نشد و نتوانستیم در بازی اول لیگ سه امتیاز را به دست بیاوریم. هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم که شانس با ما یار نبود. مطمئن باشید خیلی زود این دیدار و دو امتیازی که از دست دادیم را جبران می‌کنیم و روند بردهای‌مان آغاز خواهد شد. 

در بازی با سایپا به داوری اعتراض زیادی داشتید و خودت هم در چند صحنه عصبانی به نظر می‌رسیدی. 
به‌نظرم داور می‌توانست بهتر کار کند و کمال اخراج نشود. دلیل عصبانیت من رفتار بد داور بود. به‌طور کلی داور برخورد مناسبی با بازیکنان ما نداشت و این موضوع تیم ما را اذیت می‌کرد. 

تو اولین بازیکن خارجی پرسپولیس هستی که صد بازی برای این تیم انجام می‌دهد. چه حسی داری؟ 
خیلی از این بابت خوشحالم و باعث افتخار من است که صدبار برای پرسپولیس که یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا به‌حساب می‌آید به میدان رفتم. به‌خصوص اینکه اولین خارجی باشگاه هستم که به این رکورد می‌رسم. از همین‌جا از همه همبازیان، مربیان و هواداران میلیونی پرسپولیس تشکر می‌کنم که در این سال‌ها به من کمک کردند تا بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم. از ته دلم می‌گویم از اینکه اسمم وارد کتاب تاریخ باشگاه پرسپولیس شده خیلی هیجان‌زده‌ام. 

در نظرسنجی AFC هم به‌عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شدی. 
لطف خدا و هواداران بود که به من رأی دادند و از تک‌تک آنها ممنونم. به نظرم تیم پرسپولیس در آسیا بهترین بود که توانست به فینال برسد. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم قهرمان آسیا شویم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. 

بعضی‌ها معتقدند شما تمام تمرکزتان را روی بازی فینال گذاشتید و شاید همین موضوع در بازی‌های لیگ به ضرر پرسپولیس تمام شود. نظرت در این مورد چیست؟ 
من این موضوع را قبول ندارم چون الان همه تمرکز ما روی بازی‌های لیگ برتر است و می‌خواهیم بهترین نتایج را در این بازی‌ها بگیریم. درست است که فینال آسیا یک دیدار خاص و بزرگ برای پرسپولیس و هوادارانش به حساب می‌آید ولی این‌طور نیست که در بازی‌های لیگ برتر ما بی‌انگیزه باشیم. ما قهرمان ٤ فصل اخیر لیگ هستیم و انگیزه زیادی برای قهرمانی پنجم داریم و می‌خواهیم به آن برسیم. در واقع ما هم قهرمانی آسیا را می‌خواهیم و هم قهرمانی در لیگ برتر ایران.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، بشار رسن ، باشگاه پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بشار رسن باشگاه پرسپولیس ویلموتس برای پرسپولیس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: کمیته داوران باید برای بازی سپاهان و پرسپولیس داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود.

سیدمهدی سیدصالحی پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه حساس است، تیم‌ها بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی هستند؛ سپاهان با بردن پرسپولیس فاصله خود را با این تیم کم می‌کند و می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از حضور اوسمار و اضافه شدن اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شاداب‌تر بازی می‌کند و ضعف این تیم در خط حمله برطرف شد، هر دو تیم دنبال بازی مالکانه هستند و جنگ هافبک‌هاست، هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، تمرکز بیشتری داشته باشد و شرایط ایده‌آل را داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

سیدصالحی تصریح کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی نیز از آکادمی به تیم اضافه شدند، حواشی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون علیه این تیم وجود داشته اما هواداران سپاهان توقع دارند، این تیم بهترین نتایج را بگیرد زیرا سپاهان از سال‌های گذشته طلایه‌دار فوتبال ایران بوده است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان بازی با ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده و به لیگ برتر برگشتند اما شادابی کامل در سپاهان دیده نمی‌شود، سپاهان با بردن تیم پرسپولیس با اعتماد به نفس بالایی لیگ و جام حذفی را ادامه خواهد داد، سپاهان با پیروزی در این دیدار اتفاقات اخیر را به فراموشی می‌سپارد.

وی با اشاره به اهمیت داوری این دیدار گفت: حساسیت بازی برای داور زیاد است، تا زمانی که VAR نباشد برخی تیم‌ها از داوری ضرر می‌کنند، کمیته داوران باید داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود، همچنین نباید حواشی از سوی تیم‌ها ایجاد شود تا فشار بر روی داور بیشتر نشود.

سیدصالحی در پایان عنوان کرد: اگر قرار است از VAR استفاده شود باید در همه بازی‌ها باشد، تیم‌های بالای جدول و تیم‌های پایین جدول حساسیت بالایی برای بازی‌ها دارند، وقتی فقط در شهرآورد تهران از VAR استفاده می‌شود، نگاه به پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است در حالی که باید نگاه به همه بازی‌ها باید به یک شکل باشد، باشگاه‌ها باید ورود کنند و نباید بگذارند در حق تیمشان اجحاف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم