Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضاقلیزاده گفت: خدمات کتابخانه های عمومی استان اردبیل متوقف نشده است و از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می شود.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خدمات کتابخانه های عمومی استان اردبیل متوقف نشده است و از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت نامناسب ابتلا در استان بسیاری از خدمات فرهنگی و کتابخانه ای این نهاد از طریق فضای مجازی پیگیری می شود تا فرهنگ مطالعه در جامعه متوقف نشود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تلاش کرده ایم تا ثبت نام متقاضیان استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی به صورت اینترنتی انجام شود و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اینترنتی کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.

 

رضا قلیزاده افزود: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی روز 24 آبان ماه نیز عضویت از طریق غیرحضوری به صورت رایگان خواهد بود و علاقمندان می توانند از طریق سامانه ثبت نام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جستجوی منابع کتابخانه و رزرو کتاب امانتی به صورت غیر حضوری از دیگر امکاناتی است که روند امانت کتاب را کاهش می دهد و اعضای کتابخانه های عمومی می توانند از آن بهره مند شوند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اعلام داشت: برگزاری نشست های کتابخوانی آنلاین از دیگر برنامه های مستمری است که از ابتدای سال با مشارکت اعضای کتابخانه های عمومی استان در مناسبت های مختلف صورت گرفته است.

 

رضاقلیزاده بیان کرد: با وجود بیماری کرونا و شیوع این بیماری در سطح جامعه تلاش کرده ایم تا با برنامه های غیرحضوری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتاب و کتابخوانی خدمات غیر حضوری ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه های عمومی اردبیل خدمات کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد