Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۳ نفره کلاهبرداران فضای مجازی و کشف ۷۰ فقره کلاهبرداری خبر داد.

خبرگزری میزان- سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: اوایل مهرماه سال جاری پرونده¬ای با موضوع کلاهبرداری با دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: مال باخته با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی اظهار داشت، برای فروش مقداری طلا به ارزش ۴۷۰ میلیون ریال در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی، آگهی فروش ثبت کردم و فردی که مدعی بود قصد خرید طلا‌ها را دارد با من تماس و پس از واریز وجه توافق شده به حسابم، طلا‌ها را به وی تحویل دادم.

رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: روز بعد متوجه شدم حسابم از سوی پلیس فتای شهرستان ایلام توقیف و مسدود شده است و پولی که خریدار طلا به حساب من واریز کرده است از حساب خودش نبوده بلکه مربوط به مال باخته دیگری است که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است و حساب من به عنوان حساب مقصد کلاهبرداری بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد شماره تلفنی که متهم با شاکی تماس می‌گرفته در اختیار مالک خط نمی‌باشد، افزود: در رصد‌های اطلاعاتی کارآگاهان موفق شدند هویت متهم را به نام امیر شناسایی کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه امیر شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر ش. امیر پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به ۷۰ فقره کلاهبرداری با همکاری دو هم دستش به نام‌های "حامد" و "عماد" اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: انهدام ۱۳۱ باند شرارت در پایتخت

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم دیگر پرونده در دو عملیات مستقل و منسجم دستگر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۵ میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهمان برای تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کلاهبرداری پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلاهبرداری پلیس پایگاه نهم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟