Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:33:17 GMT

کارناوال، انتخابی مناسب برای بعد از پاندمی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۲۵۷۴

کارناوال، انتخابی مناسب برای بعد از پاندمی کرونا

آشنایی با سرویس های جدید و سفرهای تفریحی بعد از پایان همه گیری کرونا بازنشر شده و در ایام اپیدمی کرونا طبق قوانین وزرات بهداشت هیچ خدماتی از طرف کارناورال ارائه نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کارناوال، هنگامی که تصمیم به سفر می‌گیریم وجود راهنمایی که بتواند در تمام مراحل سفر همراهی‎ مان کند و در صفر تا صد انجام کارها کنارمان باشد، بی‌نهایت راهگشاست و می‌تواند خیال مان را از بابت یک سفر بی دغدغه راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبسایت کارناوال همان دوست راهنمای سفر شماست که قرار است با دنیای متنوعی از سرویس‌ها و خدمات، در تمام مراحل سفر همراه تان باشد و لذت یک سفر بی دغدغه و راحت را در اختیارتان قرار دهد. یکی از این سرویس‌ها و خدمات که به تازگی در کارناوال راه افتاده و در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده، سرویس اجاره اقامت در کارناوال است.

این سرویس جدید به شما امکان انتخاب از میان بیش از ۷۰۰۰ اقامتگاه مختلف در سرتاسر ایران از جمله ویلا در شمال و ویلا در رامسر را می دهد و گستره وسیعی از انواع هتل‌های چند ستاره و هتل آپارتمان ‌ها تا انواع اقامتگاه های بوم گردی و آپارتمان را برای تجربه یک اقامت جذاب پیش روی تان قرار می دهد.

اجاره ویلا در شمال

ویلاها از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای اقامت به ویژه در زمان سفر به شهرهای شمال ایران هستند و با ایجاد یک فضای مستقل برای مسافر و با داشتن امکانات متعدد، انتخابی عالی برای اقامت در سفر به حساب می‌آیند.

تا جایی که تعدادی از این ویلاها با چشم اندازهای فوق العاده تماشایی شان رو به دریا یا جنگل و با امکانات بی‌نظیرشان مانند استخرهای روباز یا سربسته و...، خود به جاذبه‌ای برای گردشگران تبدیل شده‌اند.

حال اگر در سفرهایتان به اقامت در چنین ویلاهایی علاقه دارید و می‌خواهید این بار لذت یک سفر فراموش نشدنی برای تان رقم بخورد، با پیشنهادهای کارناوال برای اجاره بهترین ویلا همراه شوید.

چه سفر شما به شمال ایران باشد و قصد اجاره ویلا در شمال را داشته باشید، چه مقصد بعدی سفرتان شهرهای جنوبی یا مرکزی کشورمان باشد، می‌توانید مطمئن باشید که کارناوال، بهترین پیشنهادی که فقط برای شما وجود دارد را پیش روی تان قرار می‌دهد.

اقامتگاه بوم گردی

البته برای بسیاری از اهالی سفر، اقامت در ویلا یا سوئیت، تجربه چندان جذابی به حساب نمی‌آید و خیلی از آنها ترجیح می‌دهند در سفرهای شان تا جای ممکن فرصت تجربه زندگی بومی اهالی منطقه ای که به آن سفر کرده‌اند را به دست آورند.

اینجاست که اقامتگاه‌ های بوم گردی با آن فضای صمیمی و محلی و بومی خود به گزینه اول این دوست داران سفر برای اقامت تبدیل می‌شوند و لذت خلق خاطره های ناب و فرامو ‌نشدنی را به آنها می‌دهند.

حال اگر از میان این همه گزینه به دنبال مناسب‌ترین پیشنهادها برای اقامت هستید و می‌خواهید بهترین‌ها را یکجا کنار هم داشته باشید، تنها کافی ست سری به صفحه اقامتگاه های بوم گردی کارناوال بزنید و با طیف بزرگی از این نوع اقامتگاه، هزینه‌های اجاره و امکانات و جذابیت های‌شان آشنا شوید.

رزرو ویلا در رامسر

کارناوال نیز با فراهم کردن امکان رزرو آنلاین هتل در تمام شهرها و استان‌های ایران، دست کاربران خود را برای انتخاب بهترین گزینه باز گذاشته است و به آنها این امکان را می‌دهد تا به صورت صددرصد آنلاین هتل مورد علاقه‌شان را با مناسب‌ترین قیمت‌ها رزرو کنند.

اما با این حال اگر به دنبال اجاره ویلا در رامسر هستید، با ورود به صفحه اقامت در رامسر و با استفاده از فیلترهای موجود در صفحه که شما را به سمت بهترین انتخاب از نظر هزینه، امکانات، چشم انداز و ... هدایت می‌کند، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، مناسب‌ترین گزینه را برای اقامت در سفر پیدا و به صورت آنلاین رزرو کنید.

سوئیت در تهران

از دیگر گزینه های محبوب برای مسافرانی که قصد سفر به پایتخت را دارند، اجاره سوئیت آپارتمان در تهران است. زیرا هم نسبت به سایر گزینه های اقامت در این شهر ارزان تر است و هم می توان به راحتی سوئیت را رزرو کرد.

برای مشاهده لیست کاملی از سوئیت آپارتمان های تهران نیز می توانید به صفحه اینترنتی (https://www.karnaval.ir/stay/list-tehran/b12-6) در سایت کارناوال مراجعه کنید و مناسب ترین سوئیت در تهران را اجاره کنید.

اینجا در وبسایت کارناوال شما برای رزرو هر نوع اقامتگاه، پشتیبانی شبانه روز دارید و در هر زمان از شبانه‌روز که سوالی برای رزرو و اجاره اقامتگاه ها داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

دسترسی به دنیای متنوعی از اقامتگاه‌های مختلف، ارائه مناسب ترین قیمت‌ها در میان دیگر وبسایت‌های رزرو آنلاین اقامت و راحتی فرایند رزرو یا اجاره از دیگر دلایلی ست که کارناوال را به بهترین گزینه برای انتخاب برترین اقامتگاه در سفر تبدیل کرده است.

پس با خیالی راحت برای اجاره ویلا در شمال و یا رزرو سوئیت در تهران و اجاره ویلا در رامسر از وبسایت گردشگری کارناوال (https://www.karnaval.ir) بعد از پشت سر گذاشتن ایام کرونا اقدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارناوال اجاره ویلا اجاره ویلا در رامسر ویلا در رامسر اجاره ویلا ویلا در شمال اقامتگاه ها برای اقامت ترین گزینه مناسب ترین بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت

مورد تاسف‌بار مرد هلندی که بیش از یک سال‌ونیم به کووید-۱۹ مبتلا بود، در گزارش جدیدی مستند شده است. این مورد با ۶۱۳ روز ابتلا، طولانی‌ترین عفونت کووید است که از آن اطلاع داریم. درواقع این عفونت به‌قدری طولانی بود که ویروس فرصت داشت تا در بدن این مرد به واریانت جدیدی تبدیل شود.

به گزارش خبرآنلاین، مرد ۷۲ ساله‌ی هلندی سابقه‌ی سلامتی پیچیده‌ای داشت. او قبلا برای درمان نوعی سرطان خون، پیوند سلول‌های بنیادی انجام داده بود؛ اما بعد‌ها سرطان دیگری به‌نام لنفوم بزرگ سلول بی منتشر (DLBL) در او تشخیص داده شد. این مرد در نتیجه‌ی دارو‌هایی که برای درمان بیماری خود مصرف می‌کرد به‌شدت دچار نقص سیستم ایمنی شد؛ به این معنی که مورد جدی ابتلا به کووید-۱۹ همیشه برای او به عنوان خطری بالقوه به‌شمار می‌رفت.

مرد هلندی در فوریه‌ی ۲۰۲۲ به کووید مبتلا شد و با ترکیبی از آنتی‌بادی‌های مونوکلونال و استروئید‌ها تحت درمان قرار گرفت؛ اما متاسفانه دارو‌ها اثر نکردند و عفونت او ماندگار شد. اگرچه این مرد پیش از ابتلا به بیماری چندین دوز واکسن کووید دریافت کرده بود، هیچ شواهدی مبنی‌بر پاسخ آنتی‌بادی در بدن او مشاهده نشد.

بیمار برای بیش‌از ۶۰۰ روز آلوده به ویروس باقی ماند و مجبور شد چندین‌بار در بیمارستان بستری شود؛ اما خیلی زود و تنها ۲۱ روز پس از نخستین درمان، علائم جهش ویروس در او مشاهده شد. در ابتدا تعیین توالی نشان داد که ویروس در بدن مرد جهشی پیدا کرده که با سوتروویماب (یکی از دارو‌هایی که بیمار با آن تحت درمان قرار گرفته بود) مرتبط است.

ویروس در بدن بیمار بیش از ۵۰ بار جهش داشت

تجزیه‌وتحلیل‌های بیشتر ۲۷ سواب بینی جمع‌آوری‌شده بین فوریه‌ی ۲۰۲۲ تا سپتامبر ۲۰۲۳ حکایت از این داشت که ویروس در بدن این مرد بیش از ۵۰ بار جهش داشته است. برخی از این جهش‌ها در پروتئین اسپایک رخ داده بود؛ اتفاقی که نشان می‌دهد ویروس درحال سازگاری برای فرار از سیستم ایمنی بدن انسان است.

مشکلات سلامتی اساسی در مورد مرد هلندی به این معنی بود که سیستم ایمنی بدن او درواقع هرگز فرصتی برای پاکسازی ویروس نداشت. بستری‌شدن طولانی مدت در بیمارستان، همراه با نیاز به انجام اقدامات احتیاطی بیشتر برای جلوگیری از آلوده‌شدن دیگران، کیفیت زندگی مرد را تحت‌تاثیر قرار داده بود. به‌گفته‌ی تیم پزشکی، هیچ مدرکی وجود ندارد که واریانت جهش‌یافته در بدن این مرد، افراد دیگری را در جامعه آلوده کرده باشد.

بیمار در ماه اکتبر ۲۰۲۳ و در نتیجه‌ی عود بیماری زمینه‌ای خود از دنیا رفت. تاکنون هیچ موردی مشاهده نشده که تا این حد طولانی‌مدت دوام آورده باشد و از طرفی عفونت‌های پایدار پدیده‌ی شناخته‌شده‌ای هستند که با ویروس کرونای عامل کووید ۱۹ ارتباط دارند. برخی از تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که از هر ۱۰۰ عفونت، تنها سه مورد ممکن است بیش از یک ماه باقی بماند.

مشکل این است که هرچه ویروس به‌مدت طولانی‌تری در بدن انسان تکثیر شود و تکامل یابد، شانس بیشتری برای ایجاد جهش‌های فرار ایمنی وجود دارد. این یکی از تئوری‌های مطرح‌شده در مورد چگونگی پیدایش اومیکرون است. باید توجه داشت که هر گونه‌ی جهش‌یافته به واریانتی نگران‌کننده تبدیل نمی‌شود؛ اما همچنان مهم است که عفونت‌های مداوم تحت نظر قرار گیرند و بیمارانی که از قبل با سایر مسایل پزشکی درگیر بوده‌اند، بهترین مراقبت‌های ممکن را دریافت کنند.

نویسندگان مقاله در بیانیه‌ای می‌گویند: «مدت زمان عفونت کووید در مورد مرد هلندی بسیار زیاد بود؛ اما عفونت‌های طولانی‌مدت در بیماران دارای نقص ایمنی در مقایسه با عموم افراد جامعه شایع‌تر است. کار بیشتر تیم ما شامل توصیف گروهی از عفونت‌های طولانی‌مدت بین یک ماه تا دوسال در بیماران نقص ایمنی بستری در بیمارستان بود. بااین‌حال به‌طور کلی عفونت‌های طولانی‌مدت اتفاق نادری است؛ چراکه افراد دارای نقص ایمنی تنها درصد بسیار کمی از کل جمعیت را تشکیل می‌دهند.»

مورد مرد هلندی در کنفرانس جهانی ESCMID ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • رزرو هتل در آمستردام
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷