Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی یوسفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در زمان حاضر در مجموع ۸۰ مسجد و نمازخانه بین راهی در سطح استان زنجان وجود دارد، افزود: متولی این مراکز دستگاه های و سازمان های مختلفی همچون راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، اوقاف و شرکت نفت است ولی برای بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به وضعیت مساجد و نمازخانه های بین راهی استان اشاره کرد و ادامه داد: نمازخانه هایی که در مجتمع های بین راهی واقع  هستند اغلب دارای شرایط مناسبی هستند ولی آنها که قدیمی بوده  و یا در جنب غذاخوری های بین راهی واقع شده اند، امکاناتشان کم است و از نظر بهداشتی نیاز به توجه بیشتری دارند. 

رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: سامانه نظارت و ارزیابی مساجد و نمازخانه های بین راهی این امکان را فراهم می کند تا ارزیابان و ناظران، نتیجه بازدیدهای خود را در آن بارگذاری کنند و این اطلاعات در هر زمان قابل دسترسی است، همچنین این امکان در سامانه نیز وجود دارد که نظارت مردمی نیز در آن ثبت شود. 

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه مولفه های مختلف بهداشتی، فنی و مهندسی و تاسیساتی در ارزیابی مساجد و نمازخانه های بین راهی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: با توجه به قابلیت ها این نرم افزار در نظارت بر نمازخانه های بین راهی، قرار این ابتکار در چند ماه آینده در سراسر کشور نیز اجرایی شود. 

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور میراث فرهنگی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور میراث فرهنگی زنجان ستاد اقامه نماز کشور میراث فرهنگی زنجان اخبار کنکور نمازخانه های بین راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم ولایت‌مدار سلماس دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عزاداری و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری و در غم شهادتش سوگواری کردند.   خطیبان مساجد نیز در آیین‌های مختلف در خصوص سیره و زندگانی امام صادق (ع) سخنرانی کردند و مداحان در سوگ آن حضرت به مرثیه‌سرایی پرداختند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود