Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:18:38 GMT

کسی که بیش از همه کومان را در بارسا شگفت زده کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۴۰۵۴

کسی که بیش از همه کومان را در بارسا شگفت زده کرد

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا می گوید که بیش از همه تحت تاثیر پدری گونزالس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس زمستان گذشته بود که از لاس پالماس به بارسلونا پیوست. او نیم فصل دوم را برای تیمش بازی کرد و از تابستان به بارسا ملحق شد. پدری وقتی 16 ساله بود، نخستین بازی خود برای لاس پالماس در دسته دوم اسپانیا را تجربه کرد و همانجا بود که مسئولان رئال و بارسا را متوجه خود کرد ولی در نهایت بارسا حاضر شد 5 میلیون یورو برای او پرداخت کند و رئال چنین ریسکی را قبول نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پدری از اولین تمریناتش با بارسا رونالد کومان را شیفته خود کرد و با شروع فصل تبدیل به بازیکن اغلب ثابت آبی اناری ها شده است. پس از نمایش نه چندان خوب در بازی برابر رئال مادرید، او در تورین مقابل یوونتوس اعاده حیثیت کرد و دیگر از ترکیب ثابت بارسا خارج نشده است. پدری دو هفته دیگر 18 ساله خواهد شد.

 

 

 

 

کومان در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد پدری گفت:« بله؛ می دانستم باشگاه او را زمستان گذشته از لاس پالماس جذب کرده و تنها 17 سال دارد اما در همان روزهای نخستین تمرینات پیش فصل مرا شگفت زده کرد. او بیش از هر کسی مرا تحت تاثیر قرار داده است. چ

من فیلم بازی هایش را هم دیده بودم ولی راستش را بخواهید اصلا انتظار نداشتم چنین کیفیتی داشته باشد. کسی تصور نمی کرد پدری به سرعت اینقدر پیشرفت کند. در 17 سالگی بازی و تمرین کنار ستاره های بزرگ دنیا اعتماد به نفس خیلی بالایی می خواهد که پدری دارد. او با این بازی ها و عملکردی که داشته، همه را خوشحال کرده است.»

 

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی