Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@22:39:59 GMT

مضرات غیرقابل جبران استفاده از فیلترشکن

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۷۱۵۴

مضرات غیرقابل جبران استفاده از فیلترشکن

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا درباره خطرات استفاده از فیلتر شکن توسط کاربران در فضای مجازی، اظهار کرد: بسیاری از کاربران تلفن همراه از خطرهای فیلترشکن‌ همچون جاسوسی از کاربران، سرقت اطلاعات، آلوده شدن سیستم‌شان به بدافزارها و ... اطلاعی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاربران به هنگام استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی و درگاه‌های پرداخت بانکی به هیچ‌ وجه از فیلتر‌شکن استفاده نکنند تا از نشانی درگاهی که قبلاً به دلایل مجرمانه مسدود شده بود، آگاه شوند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا تصریح کرد: کلاهبرداران برای اینکه بتوانند اعتماد مشتریان را جلب کنند در طراحی درگاه‌های جعلی به دلیل سرقت اطلاعات بانکی افراد از لوگو، آرم بانک‌ها و نشان برنامه‌های معتبر بانکی سوءاستفاده می‌کنند، بنابراین افراد هنگام استفاده از درگاه‌های بانکی در فضای مجازی به هشدارهای سایبری توجه کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جرایم سایبری پلیس فتا فیلتر شکن سایبری فیلترشکن فیلتر شکن جرایم سایبری پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فون درلاین: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل قبول است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، «اورزلا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا امروز سه شنبه با اتخاذ مواضعی عوام فریبانه با عملیات نظامی برنامه ریزی شده اشغالگران قدس به «رفح» در جنوب نوار غزه که مملو از ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی است، مخالفت کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، این مقام اروپایی در مناظره ای که توسط پولیتیکو در ماستریخت هلند برگزار شد، در این خصوص گفت: کاملا غیرقابل قبول است که اسرائیل به رفح حمله کند.

رئیس کمیسیون اروپا که برای دور دوم این تصدی نامزد شده است، با اشاره به بازدید خود از شهر رفح گفت که وضعیت در آنجا غیرقابل تحمل و غیرقابل قبول است.

فون در لاین در پاسخ به این سوال که آیا حمله به رفح خط قرمز خواهد بود، گفت: من هرگز خط قرمز نمی‌کشم، اما فکر می‌کنم اگر نتانیاهو (نخست‌ وزیر صهیونیست های اشغالگر) حمله کند، کاملا غیرقابل قبول است

پس از انتشار تصاویر ویدئویی مواضع وی در شبکه های اجتماعی، از سوی یک معترض مورد انتقاد شدید قرار گرفت به نحوی که این فرد فریاد می زد: تو جنایتکار جنگی هستی.

کد خبر 6093434

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • فون درلاین: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل قبول است
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • فواید و مضرات روغن حیوانی