Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:38:55 GMT

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کافی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۰۶۳

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کافی نیست

قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسن بجنورد که محل نگهداری بیماران کرونایی استان است در گفتگو با مهر اظهار کرد: متأسفانه دورهمی ها باعث شده افراد مسن بیشتری به کرونا مبتلا شوند لذا نیاز است که مردم از برگزاری میهمانی‌های خانگی به شدت پرهیز کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه کافی نیست لذا اگر می‌خواهیم کرونا را شکست دهیم باید در خانه ماندن را جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سالمندان بیش از دیگران در معرض خطر هستند، افزود: بیماران دیابتی، دارای فشار خون نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای هستند زیرا اکثر افرادی که جزو بدحالان هستند، این گروه‌ها می‌باشند.

بابایی در انتها گفت: سالمندانی که در برابر ویروس آسیب پذیری بیشتری دارند باید از خود مراقبت کرده و در صورت بیماری زودتر به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 5069617

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان استانداری سمنان قزوین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات