Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:41:43 GMT

تشدید محدودیت‌های کرونایی در هلند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۲۵۲

تشدید محدودیت‌های کرونایی در هلند

اگرچه مقامات رسمی هلند کنترل ویروس کرونا را تا حدودی در دست گرفته، با این حال از اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تری به مدت دو هفته خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مارک روته نخست وزیر و هوگو د یونگه وزیر بهداشت هلند در یک کنفرانس مطبوعاتی، که در نوامبر برگزار شد، از تصمیمات جدید خود برای اعمال مقررات بیشتر برای نابودی کامل ویروس کرونا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشات روزانه از نرخ ابتلاء به سرعت ویروس کرونا حاکی از کاهش انتشار بیماری است که از ۴. ۱۸ درصد به ۶. ۱۶ درصد رسیده و از سوی دیگر نشان می‌دهد که تعداد بیماران کرونایی با وضعیت وخیم نیز رو به کاهش نهاده است.

با این وجود، مقامات رسمی به کاهش شیوع بیماری کووید -۱۹ اکتفا نکرده‌اند چرا که همچنان از هر ۶ تست کرونا، یک مورد مثبت اعلام می‌شود. به همین دلیل، از نظر مقامات، اعمال مقررات سختگیرانه‌تر برای به صفر رساندن شیوع ویروس کرونا امری ضروری است. پیش از این نیز، یعنی از سیزدهم ماه اکتبر، کشور در وضعیت قرنطینه نسبی بوده و همین امر نمودار ابتلاء به ویروس کرونا را هموار کرده است.

در راستای مقررات جدید، گرد همایی مردم از خانواده‌های مختلف در فضاهای داخلی و خارجی به دو نفر کاهش می‌یابد و مردم نیز اجازه دعوت کردن بیش از دو شخص به منازل خود را نخواهند داشت. علاوه بر این، استفاده از ماسک برای افراد بالای ۱۳ سال، در تمام مکان‌های عمومی و وسایل حمل و نقل عمومی ضروری خواهد بود و کسانی که این قانون را نقض کنند، با پیگرد مأموران امنیتی مواجه خواهند شد. همچنین، نمایشگاه‌ها و مکان‌هایی نظیر مراکز فرهنگی، پارک‌ها، استخرها و تفریحگاه‌هایی که تا کنون در حال فعالیت بوده‌اند، باید به طور کامل بسته شوند.

فروشگاه‌های خرده فروشی نیز از ساعت هشت شب تعطیل می‌شود اما سوپرمارکت‌ها می‌توانند در این ساعت فعالیت خود را ادامه دهند. مقامات رسمی هلند از پایان مقررات فوق در نوزدهم نوامبر خبر داده و گفته‌اند پس از این تاریخ، کشور به وضعیت نیمه‌قرنطینه باز می‌گردد که این قرنطینه‌ها هم، در صورت بهبودی وضعیت، در اواسط ماه دسامبر پایان خواهد یافت.

کد خبر 454932

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلند شهرهای جهان قرنطینه ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات

امتداد - صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و رئیس کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در نشست این کمیته بر عزم همه ارکان بانک برای تطبیق فعالیت ها و روندهای جاری بانک با قوانین و مقررات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در پی این نشست که در آن حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب، موسی اسلامیان رئیس اداره کل رعایت قوانین و مقررات و سایر اعضای این کمیته نیز حضور داشتند، دستورالعمل ها و مقررات احتیاطی ابلاغی از سوی بانک مرکزی و ماموریت و تکالیفی که قانونگذار برعهده مدیر ارشد رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) و کمیته رعایت قوانین و مقررات گذاشته، بررسی و سازوکارهای مناسب جهت نظارت بر حسن اجرای آن ارائه شد. 

در ادامه صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک گفت: سال گذشته با تلاش همه کارکنان، سال درخشانی برای بانک ملی ایران رقم خورد و توانستیم عملکرد درخشانی را در بخش های مختلف و به خصوص در واگذاری دارایی های غیربانکی رقم بزنیم. 

وی افزود: واگذاری ۳۶ همت از دارایی های بانک ملی ایران در سال گذشته که در کمال شفافیت و سلامت صورت گرفته است، تحسین نهادهای بالادستی را در پی داشته است. 

عزیزنژاد با اشاره به تاریخ و پیشینه پر افتخار بانک ملی ایران بیان کرد: بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور پیشرو است و هر حرکت و برنامه ای که در این بانک به اجرا در آید در کل شبکه بانکی کشور انعکاس یافته و الگوبرداری می شود. از این رو در وضع قوانین و ضوابط و آیین نامه های بانک ملی ایران باید به گونه ای عمل شود که همه شبکه بانکی کشور از آن به درستی الگوبرداری کنند.

 حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب نیز در این مراسم عنوان کرد: بانک ملی ایران از بدنه کارشناسی با دانش و با تجربه ای برخوردار است که تبلور آن را در کمیته های ذیل هیات مدیره بانک حسب الزامات و استقرار حاکمیت شرکتی می توان یافت.

 وی افزود: اعضای کمیته رعایت قوانین و مقررات با دلسوزی و عرق و تعصب نسبت به بانک ملی ایران، طی جلساتی فشرده در تهیه آیین نامه ها برای کارآمدی و پویایی قوانین و مقررات تلاش کرده اند. 

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از تلاش های اعضای کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟