Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:42:29 GMT

پویش کتاب جان سلام در استان قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۹۸۱

پویش کتاب جان سلام در استان قزوین برگزار می شود

مژده اروجی روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: امسال هفته کتاب با شعار "دانایی؛ مانایی" و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و انس با کتاب برگزار می شود که برای رسیدن به این اهداف برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اجرای چندین ویژه برنامه مناسبتی از جمله برگزاری نشست انجمن ادبی نوغزل، پویش معرفی کتاب با قصه گویی، اجرای فعالیت روخوانی و معرفی کتاب برای اعضا در گروه های مجازی توسط مربیان و اجرای فعالیت‌های متنوع در گروه‌های مجازی مراکز فرهنگی و هنری استان با محوریت توسعه فرهنگ مطالعه در اعضا از مهم ترین برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حساب می آید.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: از دیگر برنامه های کانون در این هفته می توان از اجرای ویژه برنامه عصرانه کتاب، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان "کتاب، دوست دانای من، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، معرفی اعضای برگزیده در فعالیت‌های مربوط به کتاب‌خوانی و تولید محتوای سرگرمی و آموزشی در فضای مجازی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع کتاب و کتاب خوانی توسط گروه تخصصی پویانمایی استان نام برد.
این مسوول اضافه کرد: اجرای طرح یارمهربان، اجرای پویش معرفی کتاب با عنوان "کتاب جان سلام" توسط انجمن قصه‌گویی کانون استان و اجرای طرح کتاب دوست داشتنی من، از دیگر برنامه های کانون در این هفته است.
اروجی اظهار داشت: برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان در استان قزوین برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این برنامه ها به صورت مجازی برگزاری می شود، گفت:  رعایت شرایط دوره فاصله‌گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت مخاطبان کانون و نیز ایجاد روحیه پرنشاط، پویا  و پرامید در کودکان و نوجوانان از مهم ترین موضوعاتی است که به دنبال اجرای کامل آن در هفته کتاب در کانون هستیم.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته کتاب امسال تلاش شده، علاوه بر زمینه‌سازی برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی، ایجاد فرصت ارتقا سطح آگاهی کودکان و نوجوانان در انتخاب و بهره‌برداری از محتواهای مناسب هم موردتوجه ویژه قرار گرفته است. 
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برخورداری از ۱۶ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، پنج کتابخاته سیار و یک کتابخانه پستی  دارای ۲۶۰ هزار جلد کتاب است و در سطح استان علاوه بر امانت کتاب، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ارایه می‌کند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین کتاب کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین کتاب اخبار کنکور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین کتاب و کتاب کتاب خوانی هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • هفته زمین پاک
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود