Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس‌جمهوری با بیان اینکه مدارس خشتی و گلی به تاریخ پیوسته است، گفت: روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی، نوسازی و تجهیزات مدارس توسط دولت اختصاص یافته است

قدس آنلاین:  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های ملی در حوزه آموزشی، بهداشتی، رفاهی و درمانی در سی‌ودومین برنامه پویش ملی «تدبیر و امید برای جهش تولید» افزود: با اهتمامی که آموزش و پرورش برای خانه دانش آموزان انجام داده برای دولت بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحانی افزود: روزانه ٢٧ کلاس ساخته شده و ٨٣ کلاس به سیستم نوین گرمایشی مجهز و ١٠ کلاس ایمن سازی می شود. 

رییس جمهوری تصریح کرد: بسیار اهمیت دارد که دانش آموزان در کلاس های درس دغدغه ناامنی از نظر حفاظت و سرمایش و گرمایش کلاس نداشته باشند و با خیال راحت و آرام بتوانند کلمات معلمان را بشنوند.

روحانی گفت: مدرسه برای ما بسیار مهم است و افتتاح طرح های امروز برای همه مردم و دانش آموزان دلگرم کننده بوده و از افتخارات دولت است که روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی نوسازی و تجهیزات مدارس در دولت اختصاص یافته است.

رییس جمهوری تصریح کرد: امیدواریم با کمک خیرین و مردم و همه آنهایی که در این مسیر بسیار مهم گام بر می‌دارند شاهد تحول بیشتری در زمینه کمیت و کیفیت مدارس برای دانش آموزان باشیم.

روحانی همچنین با تشکر از مسوولان آموزش و پرورش گفت: هر خدمتی که به فرهنگیان کشور انجام شود خدمت به رشد علم و همچنین فرهنگ در جامعه به شمار می رود که بسیار  حایز  اهمیت است.

رییس جمهوری با بیان اینکه افتتاح این مراکز رفاهی، نمادین است، اما برای روحیه کارکنان و معلمان آموزش و پرورش حایز اهمیت است، افزود: این اقدامات به این معنا است که دولت از همه توان و امکان خود برای رفاه معلمان و مسوولان آموزش پرورش استفاده می‌کند، این فضاها می‌تواند به رشد همفکری و هم‌افزایی و برنامه‌ریزی برای توسعه این حوزه کمک کند.

روحانی افزود: امروز حرکت بسیار خوبی برای افتتاح یک هزار و 550 طرح آموزشی و تربیتی در سراسر کشور انجام شد که امیدواریم برای همه ملت و فرهنگیان مبارک باشد.

ادامه دارد..

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی مدارس کپري دانش آموزان رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی عسلویه با بیان اینکه امسال در حوزه آموزش و پرورش اعم از سخت افزاری و نرم افزاری متمرکز هستیم اظهار داشت: امسال تمرکز بالایی بر روی مدرسه سازی و توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر داریم و تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا شده که باید استفاده بهینه را ببریم.

وی با بیان اینکه راهداری نیز از دیگر اولویت‌های امسال استان بوشهر است افزود: در گذشته، آبادی‌ها در کنار آب ایجاد می‌شد ولی امروزه در کنار راه‌ها شاهد توسعه و عمران و آبادانی هستیم.

استاندار بوشهر گفت: توسعه راه‌های جنوب استان بویژه در محدوده عسلویه از اولویت هاست و چند پروژه راهسازی در عسلویه، اعتبار لازم را گرفته اند.

محمدی زاده افزود: در اعتبارات امسال، حوزه ورزش و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و طرح‌های این بخش تامین بودجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: تجهیز و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر نیز مورد تاکید است که در حوزه اعتباری استان لحاظ می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه، سیتی انژیو و رادیوتراپی در استان بوشهر نداریم گفت: امسال اعتبارات لازم برای خرید و راه اندازی این تجهیزات انجام شده که امیدوارم سطح کیفی خدمات درمانی افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر اهمیت افزایش منابع آب در استان نیز یادآور شد: آب نیاز اساسی استان در چند دهه اخیر است و در دو سال اخیر، طرح‌های مهمی در حوزه آبرسانی و آب شیرین کن و سدسازی و همچنین ساخت مخازن اجرا شد که امسال نیز در حوزه سدسازی و آب شیرین کن و شبکه آبرسانی اعتبارات خوبی جذب شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم افزایش جذب نیرو‌های بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تاکید کرد و افزود: هیاتی به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل و نحوه جذب نیرو‌ها در صنایع بویژه پتروشیمی‌ها را رصد و با هر گونه تخلف برخورد می‌کنند و در افزایش استخدام نیرو‌های بومی اهتمام می‌ورزند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود