Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:26:39 GMT

مدیران برای رشد مادی قم تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۹۷۱۴

مدیران برای رشد مادی قم تلاش کنند

آیت الله سید محمد سعیدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبریک ایام ورود حضرت معصومه (س) به قم، اظهار کرد: این ورود ها تصادفی نیست بلکه گزینش شده و حساب شده است برای آنکه یک مکانی را از لحاظ معنوی و دینی به اعتلا برسانند.

وی با اشاره به اینکه قم از نظر معنوی رشد فراوانی را داشته است، تصریح کرد: با وجود مزار پاک حضرت معصومه (س) در قم، حوزه های علمیه در این شهر شکل گرفت و قم محلی برای بیتوته مراجع عظام تقلید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید براینکه مردم قم بسیار نجیب هستند ،عنوان کرد: این شهر هرچند از نظر معنوی با رشد بسیاری مواجه بوده است اما از نظر مادی بسیار عقب مانده است و همواره با مشکلاتی مواجه بوده که امیدواریم با وحدت مدیریت مدیران لایق و شایسته گام های ارزشمندی را برای رشد قم از نظر معنوی و فرهنگی و مادی بردارند.

وی با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در راستای گرامیداشت روز قم گفت: این سازمان اقدامات ارزشمندی را در این زمینه برداشته که قابل تقدیر است و با برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی که برای گرامیداشت روز قم در دست اقدام دارد نام شهر قم و فرهنگ این شهر بیش از پیش مطرح می شود.

آیت الله سعیدی با تاکید براینکه ایجاد برنامه های فرهنگی متنوع موجب می شود عطر معنویت در شهر قم به مشام برسد، خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه ها سبب می شود که جوانان به عنوان سرمایه های این نظام با فرهنگ اصیل انقلاب و اسلام انس بیشتر آشنا شده و انس بگیرند.

انتهای پیام/78005

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله سعیدی روز قم رشد معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است