Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@01:26:29 GMT

جذب فرصت های سرمایه گذاری بستر رشد و توسعه است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۱۲۷۹

جذب فرصت های سرمایه گذاری بستر رشد و توسعه است

دارایی نژاد با اشاره به اینکه جذب فرصت های سرمایه گذاری بستر رشد و توسعه استان است، گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال تحقق رسالت خود در راستای رشد تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بهروز دارایی نژاد» امروز(22 آبان) در جمع خبرنگاران، با اشاره به وجود طرح های نیمه کاره استان، اظهار داشت: جذب فرصت های سرمایه گذاری گامی مهم در راستای تحقق رشد و توسعه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن لرستان با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جذب فرصت های سرمایه گذاری در استان، گفت: بانک صنعت و معدن به دنبال تحقق رسالت خود در راستای رشد تولید و اشتغال و شکوفایی صنعت است.

 

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از بانک های تخصصی  کشور و در راستای تحقق توسعه تلاش می کند، افزود: اولین گام جهت رفع موانع تولید، بررسی دقیق مسایل و معضلات صنعتگران و تلاش برای پاسخگویی به خواسته های آنان است.

 

دارایی نژاد بیان کرد: این اصل مهم با ارائه انواع خدمات بانکی از قبیل تسهیلات سرمایه ثابت، سرمایه در گردش، ضمانت نامه، اعتبار اسنادی و خدمات الکترونیک توسط بانک صنعت و معدن لرستان انجام می گیرد.

 

وی افزود: در این راستا از سال گذشته تاکنون تعداد ۶ واحد غیرفعال صنعتی استان توسط بانک صنعت و معدن لرستان از سال گذشته تاکنون احیا شده اند.

 

دارایی نژاد بیان کرد: این طرح های سرمایه گذاری جهت احیاء به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن لرستان ادامه داد: این بانک یکهزار و ۸۷۸ میلیارد ریال تسهیلات ایجادی و سرمایه در گردش از سال گذشته تاکنون به ۲۰ واحد صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط استان از جمله شرکت های کارخانجات دارویی بایر افلاک و  زاگرس پوش بروجرد پرداخت کرده است.

 

دارایی نژاد اظهار داشت: همچنین بر اساس سهمیه ابلاغی مبلغ ۲۶میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۷۰ نفر متقاضی وام نیز ازدواج پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این بسیاری از طرح‌های بزرگ استان شامل پتروشیمی، صنایع فروآلیاژ، فاز دامی شرکت داروسازی بایر افلاک، صنایع یخچالسازی و شرکت فورج سازان با ظرفیت اشتغال یکهزار نفر و مشارکت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن لرستان  اظهار داشت: طرح‌هایی چون مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا، سیمان سفید زاگرس و فاز انسانی شرکت بایرافلاک لرستان نیز با مشارکت بانک صنعت و معدن در دست اقدام هستند و در صورت بهره برداری، یکهزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کنند که این مهم سهم بسزایی در رفع مشکل بیکاری استان خواهد داشت.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: رشد و توسعه اشتغال سرمایه گذاری جذب فرصت های سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن لرستان بانک صنعت و معدن دارایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان