Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید شاهرخی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید سردارسلیمانی تویسرکان با اشاره به بازدید از سد خرم‌رود اظهار کرد: پروژه  سد خرم‌رود با وجود محدویت‌های ناشی از تحریم‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است.

وی از پیشرفت بیش از ۳۵ درصدی پروژه سد خروم رود خبر داد و با اشاره به بکارگیری ۱۷۰ نفر نیروی انسانی و ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات افزود: با این پیشرفت فیزیکی پروژه‌ بسیار امیدواریم که یک سال آینده سد خرم‌رود آبگیری و سال بعد از آن افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های تاثیرگذار در شهرستان محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور است، تاکید کرد: عملیات اجرایی قطعه چهارم از باند دوم محور تویسرکان به کنگاور پنج کیلومتر نهایی شده و اوایل آذر ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی شرکت مهان کاغذ، از همت نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای تامین ارز این شرکت تولیدی تشکر کرد و گفت: با راه‌اندازی شرکت مهان کاغذ تولید قابل توجهی به تولید کاغذ در کشور کمک می‌کند و ۱۵۰ نفر صاحب شغل می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه ۸۰ درصد ماشین‌آلات شرکت مهان کاغذ خریداری شده است گفت: امیدواریم شرکت مهان کاغذ در اریبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به بارگاه حضرت حبقوق نبی(ع) در شهرستان تویسرکان به عنوان یک فرصت استثنایی نه تنها در شهرستان بلکه در کشور خواهیم داشت تصریح کرد: به دنبال طراحی یک سایت ویژه با رویکرد ملی و بین‌المللی از جهت گردشگری و مذهبی برای این بارگاه مقدس هستیم.

شاهرخی با اشاره به پیگیری‌های بسیار زیاد و مستمر در مباحث اجرایی و تجهیز بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تاکید کرد: این بیمارستان آماده سرویس‌دهی به مردم شهرستان تویسرکان است، امیدواریم در اسرع وقت خدمات‌دهی داشته باشد.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان گردشگری بیمارستان تویسرکان شرکت مهان کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس