Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:36:02 GMT

مطالبات شرکت مهان کاغذ تویسرکان پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۱۵۷۴

مطالبات شرکت مهان کاغذ تویسرکان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز سعید شاهرخی استاندار همدان، با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های عمرانی و تولیدی این شهرستان از نزدیک بازدید کرد.

استاندار همدان ابتدا با حضور بر پروژه در حال ساخت سد خرم‌رود روند اجرای این پروژه را جویا شد؛ پروژه سد خرم‌رود پس از پیگیری‌ و قرار گرفتن در ردیف بودجه، سال ۹۶ عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز شد، این پروژه در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، سد خرم‌رود با ۱۷۰ نیروی انسانی و به کارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات با هدف تامین آب شرب و کشاورزی این منطقه در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اذعان مسوولان مربوطه، پرهزینه‌ترین بخش سد، سیستم آب‌بندی عنوان شده که در حال حاضر از ۶۵ درصد پیشرفت برخوردار است، تلاش بر این است که طی یک سال آینده آبگیری شود، گشایش اعتباری برای این پروژه با حمایت‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس بوده است.

استاندار همدان در ادامه از پروژه قطعه چهارم باند دوم محور تویسرکان به کنگاور بازدید کرد، این پروژه روز گذشته مورد بازدید خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت، امروز استاندار همدان بر زیر بار ترافیک قرار گرفتن این محور تا اوایل آذر ماه تاکید کرد و گفت: علائم ایمنی در راستای ایمن‌سازی جاده برای تردد هر چه سریعتر نصب شود.

پروژه سوم که استاندار همدان و نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت روند اجرایی آن را مورد بررسی قرار دادند و پای سخنان سرمایه‌گذار آن نشستند، پروژه در حال احداث مهان کاغذ محسن زارعی است.

طبق گفته سرمایه‌گذار شرکت مهان کاغذ؛ پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد است و برای طرح اولیه ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیده شده است.

بانک صنعت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات را پرداخت کرده بر همین اساس ۹۰ درصد ارز مورد نیاز خریداری شده و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تعهد سهام‌داران بوده که مبلغ تعهد خود را سرمایه‌گذاری کردند.

تا سه ماه آینده کل ماشین آلات وارد می‌شود این سرمایه‌گذار ۲۰ میلیارد تومان با توجه به افزایش قیمت‌ها نیاز دارد که در توان شرکت مهان کاغذ نیست، بنابراین از استاندار برای تامین این نیاز مالی مساعت خواست، رفع مشکل تامین آب این شرکت در حال تاسیس دومین مطالبه سرمایه گذار بود.

با راه‌اندازی این پروژه ۱۵۰ نفر صاحب شغل می‌شوند و به تولیدات کشور در این محصول در صنایع بسته‌بندی کمک خواهد شد، سرمایه‌گذار پیشرفت پروژه مهان کاغذ را مدیون تلاش و پیگیری بی‌وقفه نماینده مردم تویسرکان در مجلس دانست.

استاندار همدان در این بازدید با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران در این شرایط سخت جنگ تمام عیار به صورت ویژه تلاش می‌کنند اظهار کرد: دشمن به دنبال رکود سرمایه‌گذاران با هدف جلوگیری از رشد و توسعه تولید کشور است.

سید سعید شاهرخی با تاکید بر اینکه اما دشمن به واسطه همت متعالی سرمایه‌گذاران و جهادگران عرصه تولید همیشه ناامید و مایوس شده است گفت: حضور ما در شهرستان با هدف قدردانی و اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران است.

وی تلاش سرمایه‌گذاران را در مسیر ایثار و فداکاری دانست و تاکید کرد: آنچه سرمایه‌گذاران ما را با همه توان پای کار آورده عشق به وطن است.

استاندار همدان با تاکید بر پیگیری مطالبات سرمایه‌گذار شرکت مهان کاغذ با هدف تامین این نیازها بیان کرد: امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده طبق قول چینی‌ها و همت بلند شما، شرکت مهان کاغذ افتتاح شود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران با حضور مجاهدگونه خود در عرصه تولید ضمن ماندگاری نام خود و کسب خیر دنیا و آخرت در آبادانی و توسعه کشور هم سهمی چشمگیر دارند که قابل توصیف نیست.

در پایان استاندار همدان با همراهی نماینده مردم تویسرکان و فرماندار جمعی از مسوولان از بیمارستان جدید سردار سلیمانی بازدید کردند.
 
 انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار همدان سرمایه گذار پروژه سعید شاهرخی شرکت مهان کاغذ نماینده مردم تویسرکان استاندار همدان شرکت مهان کاغذ سرمایه گذاران سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از برف‌روبی ۷۰ هزار مترمکعبی محور گنجنامه- تویسرکان خبر داد و اعلام کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از این محور عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

مهرداد آهکی ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه- تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار مترمکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ مترمکعب ترانشه‌برداری و ریزش‌برداری، ۱۷۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری، ۱۹۰ مورد لق‌گیری سنگ‌های بزرگ و ... در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن‌سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم‌اکنون دو اکیپ لکه‌گیری و چاله‌گیری، یک اکیپ تعمیر و نصب گاردریل و یک اکیپ نصب نیوجرسی به همراه دو اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تأکید کرد: از تمامی رانندگانی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند، درخواست داریم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه- تویسرکان عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری استان، وی بیان کرد: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت‌زنی در محور فوق هستند و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همه همشهریان است.

آهکی یادآور شد: محور گنجنامه- تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جزو مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هر ساله از اواخر آذرماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس‌راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان